waar blijft mijn prins op het witte paard?

Discussie in 'De lounge' gestart door kristalhelder, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Hallo dames,

Ik zat net het topic te lezen over iemand die haar vriend heeft leren kennen via een spelletje. Op zo'n momenten vraag ik me echt af waarom ik nog niemand heb gevonden:(

Ik ben nu 26 en mama van een superlief zoontje van 2,2 jaar. Zijn "verwekker" heeft ons verlaten toen ik pas zwanger was. We hadden er bewust voor gekozen om zwanger te raken, maar toen het eenmaal zo ver was vond meneer het ineens toch niet meer zo n tof idee;) Heb daarna ook NIKS meer van hem gehoord. Heb hem nog geïnformeerd over dat zijn zoon geboren was en dergelijke, maar hij negeert alles volkomen:x.

Heel lang had ik geen behoefte aan een nieuwe relatie, mijn hele vertrouwen was de grond in geboord. Sinds een tijdje sta ik nu wel weer open voor een relatie, maar het schijnt er niet in te zitten voor mij :(. Ik had me ingeschreven op een datingsite, maar kwam er al snel achter dat het dat echt niet is voor mij. De meest vreemde gasten stuurde me mailtjes. Ik bedoel, als er in mijn profiel duidelijk staat dat ik een kind heb, waarom stuur je me dan een mailtje als je zelf heel duidelijk aangeeft dat je niet met een persoon wil daten met kids onder de 18. Of ik kreeg mailtjes van mannen die al getrouwd waren en die nog wat voor "erbij" zochten:$:xEn 1 keer kreeg ik een mailtje van een afrikaanse man..Hij woonde in zuid-afrika, maar had familie hier in Friesland. Of ik met hem wilde trouwen zodat hij hier naar zijn familie kon komen :$Toen heb ik mijn profiel maar opgeheven, want werd me echt te gek.

Nu vroeg ik me af of jullie misschien tips hebben hoe ik wel goede, nette mannen kan ontmoeten. Weten jullie misschien sites waar wel serieuze mensen zijn of hebben jullie misschien andere ideeën. Het is gewoon zo moeilijk om mensen te leren kennen als je er alleen voor staat met zo n kleintje.

Ik heb dit topic ook een beetje getikt om het van me af te schrijven...voel me gewoon zoooo alleen....ik weet dat een relatie ook niet altijd rozengeur en maneschijn is, maar altijd maar alleen is ook maar alleen..:(

2. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    ik lees mee! Ik ben sinds november alleen en vraag me steeds vaker af hoe ik een leuke vent kan ontmoeten, terwijl ik 2 kindjes heb... Weet niet zeker of ik er nu al aan toe ben, maar misschien geeft me dat iets meer hoop voor de toekomst...

3. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Ik heb mijn vriend 3 jaar geleden leren kennen via Relatieplanet...en ja, ik heb ook een paar dezelfde verhalen als jij, maar hij zat er voor mij dus uiteindelijk wel tussen! Gewoon volhouden en goed zoeken :)

Succes!

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb mijn man ook leren kennen via relatieplanet en heb ook zulke berichten gehad, dat maakte me niet zo uit want verwijderen gaat makkelijk en je zoekt natuurlijk maar 1 iemand die HET gewoon is, de rest bevalt zowieso niet

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    same here!

6. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Ik heb mijn vriend leren kennen via een chat. Ik kwam daar eigenlijk omdat een vriendin van mij daar vaak op zit. Ik was helemaal niet op zoek naar een relatie....
    Totdat ik met hem in gesprek raakte. Hij bleek dichtbij te wonen en nu wonen we dus samen :D

7. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat blijft lastig, als ik jou was zou ik gewoon beginnen met chatten op bv chatplaza, als je een leuk gesprek met iemand hebt dan kun je ze op msn toevoegen (ik zou hiervoor wel een aparte msn aanmaken) en dan lekker verder kletsen en als de persoon toch niet bevalt lekker verwijderen, wie weet vind je dan toch een leuke man, ik ken genoeg vriendinnen die op zo een manier hun vriend/man hebben ontmoet.

8. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    ik heb mn man 5 jaar terug ontmoet via relatieplanet. Waarvan we alweer 3 jaar getrouwd zn. Ik weet nog wel dat in die tijd de drummer (Nico) van de kast ook op die site zat.

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik zou eerlijk gezegd ook niets zien in datingsites etc. Kun je niet proberen om irl meer mensen te ontmoeten? Meestal als je dingen gaat doen (cursus, workshop etc), kom je mensen tegen die dezelfde dingen leuk vinden. Je hebt trouwens ook een site Nieuwemensenlerenkennen.nl : waarbij je nieuwe mensen kunt leren kennen zonder dat er meteen een relatie aan hangt.

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik heb mijn man ook daar ontmoet en inderdaad heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel rotte appels/mailtjes daarvoor gekregen hahaha dus het duurt echt een tijd voor je wat leuks en echts vindt.

Succes!! Ze zijn er echt hoor! Ik heb nog een lieve broer in de aanbieding haha ;)

11. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Tijdens het spelen van WoW, leer je het persoon kennen omdat we allebei het videospelletje leuk vonden. We creeerde eerst vriendschap en daarna namen we een stap (deed wel maanden) om mensen te laten weten dat we een relatie hebben.

Ik val op mensen met een bril. Ik val op niet gespierde mannen. Ik val op mannen met een spierwitte huid.
    Als je die dingen opschrijft wat jij leuk, mooi en prachtig, dan markeer je alle rare gasten of niet jouw types weg en ik denk dat je een paar overhoud met wie je intresse wilt delen.

Op Wow spelen 80% mannen. En het leuke is, als je een meisje ben in een game dat ze je aandacht geven hihihi. Zo kun je zelf kiezen. Je kan beginnen met een chatrelatie (zoals ik het had) en het is aan jouw de keus om verdere stappen te ondernemen. Ik heb zelfs mannen ontmoet met kinderen zonder een vrouw (weduwe of gescheiden) Ze bestaan! Echt!

12. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Kom je veel buiten de deur? Zo niet, dan is internet toch een van de beste manieren om hem tegen te komen.
    De winter zit er nu aan te komen, anders zou ik adviseren om lekker te gaan vrijdagmiddagborrelen (Home) in Den Haag of strandfeestjes bezoeken. Daar lopen aardig wat nette kerels rond en daar hangt toch een wat vrijere sfeer, dan in een discotheek ;)
    Geen idee waar je woont natuurlijk haha.
    Maar succes, het is niet makkelijk om hem te vinden. Dat weet ik ook uit ervaring :)

13. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Ik had, toen ik nog WoW speelde, erg leuk contact met enkele medespelers. Allemaal mannen idd. Als ik nu weer ga spelen en zij spelen ook nog, weet ik zeker dat we elkaar weer op zullen zoeken.

14. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Troost je, de prins op het witte paard bestaat niet:D En als je op zoek gaat vind je nooit wat;) Je moet echt iemand tegen het lijf lopen. Ga de kroeg in, chatten en niet snel opgeven! Je komt vast wel iemand tegen met wie je het heel leuk gaat krijgen:)

15. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik zat op schaakclub, daar ontmoette ik ook hele nette mannen. Ze tonen intresse als je iets doet wat hun ook interesseren hihihi.

Neem bijvoorbeeld kickboksen. Dat zat ik ook op. Maar hele andere type gozers lopen daar. Gespierd, stoer en sportief. T'is maar wat je van houdt he?

En op LAN-parties ontmoet je ook heel veel leuke jongens. Zo heb ik een goede vriend ontmoet hij is 29 jaar. Hij had een relatie met een meisje die had 2 dochtertjes en haar vent had haar verlaten. Hij heeft de vaderschap overgenomen. Ja! Zulke mannen bestaan echt!

Hij is nu single omdat zij weer rommelt met de vader van de kinderen....

16. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
  17. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Dankjewel voor alle reacties.

Ik zoek ook niet, maar ik kom ook niet veel buiten de deur dus dat helpt ook niet echt. Ik had het al via vriendinnen geprobeerd..beetje netwerken, maar daar ben ik ook snel op teruggekomen. Één van die "vriendinnen" had een date voor me geregeld en een wetje gemaakt met haar vrienden hoelang die zou duren :S Beetje a la disaster date ..

Wie zei dat van die broer? haha.

Alleenstaande mama s sta ik ook op ingeschreven, maar volgens mij moest je daar op een gegeven moment ook voor gaan betalen...best duur , allemaal die betaalsites.

Ik moet eigenlijk ook gewoon eens iets voor mezelf gaan doen..maar vind het moeilijk om mijn zoontje achter te laten..maar wordt misschien toch eens tijd dat ik zoonlief eens bij een vertrouwd iemand laat en mijn wereldje weer wat verruim.

18. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk inderdaad dat dat het beste werkt... Ik heb voor volgend weekend oppas geregeld en ga lekker met een vriendin de stad in, heb er nu al zin in!

19. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

misschien via je kennissenkring..of iemand van vroeger...op klasgenoten...ik denk dat het komt waneer je het het minst verwacht...zo is het nu ook bij mij...don't give up!!!

20. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo te lezen moet ik toch maar weer beginnen met WoW spelen :D hahaha, weet alleen niet waar ik de tijd vandaan moet halen met 2 kleine kindjes ;)

Deel Deze Pagina