Beste dames, Ik wil iedereen waarschuwen voor dit bedrijf. Ze benaderen je telefonisch (ondanks dat je wellicht lid bent van het bel me niet register) en je krijgt de meest onvriendelijke verkoper aan de lijn. Ik kreeg een man die nogal dwingend en tikje bedreigend over kwam. Toen ik niet akkoord ging met de voorwaarde dat ik ineens aan een jaarcontract vast zou zitten, werd hij blijkbaar nogal geïrriteerd maar deed toch door. Resultaat: ik kreeg die zending alsnog. Binnen 14 dagen terug, anders dus vast aan dat contract. Oplichters! :x dus ik heb gelijk die zending terug gestuurd, een mail gestuurd dat ik geen gebruik wil maken van hun diensten en dat de zending onderweg terug is. Ze zouden mij mailen als de zending ontvangen was. Dat duurde een paar dagen, toen nog niks gehoord. Dus ik ze gemaild of mijn zending ontvangen was en of ik een bevestiging kon krijgen dat ik me afgemeld had voor hun diensten. Ik kreeg een bevestiging dat mijn zending ontvangen was, maar ik heb in totaal 4x moeten vragen om een bevestiging dat ik niet aan een contract vast zat. Dus meiden, als je benaderd word door dit bedrijf, gooi de hoorn op de haak als het nog kan! Internet barst van de klachten over dit bedrijf en hun manier van communiceren, dus ik ben helaas niet de enige.
Ja dat vroeg ik me ook af! Ze wisten mij al te vertellen wat mijn naam, geboortedatum, adres, telefoonnummer en zelfs (zoals die man aan de tel zei) rekeningnummer was, hij vroeg er niet eens naar hij wist het zo te vertellen. Ik had hem niks verteld hierover en ik ben normaal gesproken ook heel voorzichtig met dit soort gegevens, uiteraard.
Heb je een proefpakket solay multivitaminen aangevraagd voor "alleen verzendkosten" ? Algemene voorwaarden niet bekend gemaakt, waardoor verplichte afname (jaar) van dure multivitaminen: klacht Solay Nederland | Klachtenkompas.nl van de Consumentenbond
Nee, dit boden ze me aan. Toen ze dus de algemene voorwaarden bekend maakten kon ik dus niet akkoord gaan, maar kreeg het dus alsnog thuis gestuurd.
Hmm komt mij bekend voor. Ik heb toen ook ruzie liggen maken en de verkoper niet uit laten spreken haha. Normaal ben ik heel rustig maar ze bellen me al 1 jaar lang ook al heb ik me aangemeld voor het bel-me-niet-register, gemaild, klacht ingediend en dergelijke. Als ik opneem en ik hoor dat hun het weer zijn, hang ik gewoon op haha. En over jouw rekeningnummer, zeg dat je die al maanden hebt afgesloten en niet meer actief is.. Zo liep mijn gesprek toen: Verkoper: Mevrouw, ik zie hier uw rekeningnummer staan, namelijk .......... klopt dat? Ik: Nee dat klopt niet. Ik heb die rekeningnummer al 4 maanden geleden stop gezet en hij is al inactief Verkoper: Oke, dat kan. Zouden wij uw nieuwe rekeningnummer mogen weten zodat ik het kan aanpassen? Ik: Sorry heb geen enkele bankrekening, dus ik kan je geen rekeningnummer geven Verkoper: Dat is vreemd. Hoe krijgt u dan uw salaris en hoe betaalt u dan rekeningen? Ik: Ik bedel mijn geld bij mekaar en rekeningen laat ik door andere betalen. (mijn man keek mij toen vreemd aan) Verkoper: Dat is onmogelijk mevrouw. Maar als u enkel uw rekeningnummer doorgeeft is het verder goed. Ik: 123456789 Verkoper: Mevrouw, volgens mij houdt u mij in de maling. U kunt uw rekeningnummer terug vinden op uw bankpas. Ik: Heb ik niet. Moest ik inleveren toen ik mijn rekening stop zette. Verkoper: Mevrouw is het goed als wij u de volgende keer weer terug bellen want op deze manier komen wij niet verder (hij was nu flink geïrriteerd) Ik: Nee bel me niet meer want ik wil al maanden niets met jullie te maken hebben. Verkoper: Dan kunt u zich aanmelden voor het bel-me-niet register Ik onderbreek de verkoper: Pardon, ik heb mijn nummer al 2 keer aangemeld voor het bel-me-niet register, jullie gemaild, klacht ingediend hielp allemaal niet. Verkoper: Ik zal hierover een notitie maken. Dan wens ik u nog een prettige dag. Tot ziens Hij had toen opgehangen haha,. Wat denken ze wel niet.. Gatverdamme..