ik heb niks tegen de winter, maar het duurt nu gewoon al veel te lang. Het is van eind oktober/november zo koud. Het mag haast gaan stoppen.
Oh jaaa ik kan ook niet wachten tot het mooie weer zich aandient! Heerlijk lijkt me dat, lekker met de kleine buiten in het gras spelen, die heerlijke dikke beentjes lekker aan de lucht!
Ja IK!!! Ik ben geen wintermens, hou niet van de kou. Ja als het zonnetjes schijnt, vind ik het niet erg. Maar ik ben meer van de zon en de warmte. Lekker naar de camping
Wij zitten nog tot eind vd week op vakantie, 25-30 graden dus meisje lekker in romper & jurkje met blote beentjes en armpjes. Dekentje of vestje mee als we winkel met airco in gaan. Heerlijk! We liepen de 1e dag buiten, voelde wat vreemd, geen mutsje op bij uk ( die ze af wurmt want heeft ze een hekel aan ) geen jasje aan, geen voetenzak in de maxi cosi... Maar straks wel weer enorm wennen aan de kou!!
Pff serieus? Ik wou dat ik dat ook fijn vond. Maar ik vind het echt vreselijk, die drukkende hitte. Kleren die aan mijn lijf plakken, zweet dat op mijn voorhoofd staat, de zon die op mijn huid brandt. Geef mij maar een graadje of 23
nee te warm hoeft voor mij ook nie. Voor mij is het al goed als we die dikke winterjas kunnen weg laten, t-shirtjes, kleedjes aan ipv dikke truien.