Ik vraag mij af of ik zwanger kan zijn. 7 tot 3 dagen voor ik ongesteld was (38dagen), heb ik sex gehad... in deze tijd ben je toch niet vruchtbaar? Het was wel later dan verwacht dat ik ongesteld zou worden... Maar aangezien ik geen exacte cyclus heb dacht ik waarom niet, het wisselt namelijk nogal af van 26 dagen tot hiervoor 33 dagen (en nu dus 38 dagen). Ik slik geen pil, want dat kan ik niet gebruiken. Wel heb ik natuurlijk een condoom gebruikt. hopelijk is het nog een beetje duidelijk. Nadat ik sex heb ik gehad, ben ik dus wel ongesteld geworden. Ook heb ik een zwangerschapstest besteld via internet. Maar deze is nog niet aangekomen. 26 februari was mijn eerste ongesteldheidsdag. Moet ik nu wachten met testen tot mijn volgende ongesteldheid? of kan ik dat gewoon doen als ik hem van de week ontvang? Ik ben erg moe, misselijk, heb kramp of pijn aan m'n buik aan de rechterkant. Maar zelf zit ik in een hele zware periode want mijn grootouders gaan erg hard achteruit en samen doen wij de hele opvang, wat erg zwaar is maar ook emotioneel erg vermoeiend is. Slaap dan ook slecht. Dus hier kunnen misschien ook de symptomen van komen?!?! Dus mijn vraag kan ik zwanger zijn? hoe denken jullie erover? Alvast bedankt J
Je hebt een condoom gebruikt én je bent gewoon ongesteld geworden?! Dan is de kans echt -10% dat je zwanger ben hoor Het is waarschijnlijk dus gewoon stress
Oké omdat het echt vet lang duurde voor ik het eindelijk werd, en ik heb mij nog nooit zo raar/anders gevoeld... hele andere symptomen, buik klachten die ik nog nooit eerder heb gehad! maar als ik zwanger was geweest dan was ik helemaal niet ongesteld geworden??? hoe snel kan je weten of je zwanger bent? en stel dat ik mij binnenkort echt niet beter ga voelen en ik zou een test doen, wanneer is de beste tijd? echt pas voor je ongesteld zou worden? Aangezien ik dus geen regelmatige cyclus heb vind ik dit erg lastig En anders weet ik het voor de toekomst Kan amper dingen eten en ik wordt al misselijk.. ik eet dan maar gewoon wat minder, maar vroeg het hier maar, omdat ik mensen hier niet ongerust wil maken als er niks aan de hand is!
Het kan ook door je stress komen dat je later ongesteld bent worden. Je lichaam kan je aardig voor de gek houden. Je kan natuurlijk altijd een testje doen, maar door het gebruik van een condoom, en het hebben van sex net voordat je ongesteld werd, acht ik de kans ook erg klein dat je zwanger bent. Succes
Ik zou zodra je dat testje thuis krijgt gewoon even testen. Denk wel dat de kans heeeel klein is. Maar misschien dat het je geruststelt. Als je zoveel last van kwaaltjes hebt door een zwangerschap dan is de kans groot dat een testje al positief aangeeft, dus als je testje negatief is kan je er gewoon van uit gaan dat je niet zwanger bent. Door de stress kan je menstruatie inderdaad ook later komen. En dat zorgt er misschien weer voor dat je cyclus in de war is waardoor je de gekste dingen voelt. Die kwaaltjes kunnen trouwens ook heel goed door de stress komen. Stress doet een hele hoop met je lichaam. Nouja in ieder geval veel sterkte gewenst met je grootouders, en hopelijk voel je je snel weer wat beter.