baal..... beschadiging!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anniek, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tjonge jonge gisteren is mijn vriend met mijn vader het kamertje gaan halen...
    Wij zjin het mooi aan het opzetten.... zie ik opeens schade aan de latje svan de commode... ik baal onzetten! Dus we hebben wel evrder opgebouwd, nu is er 1 latje overduidelijk beschadigd! Ik baal daar wel van!
    Hoop maar dat we een nieuwe kunnen krijgen!
    Maar ik baal wel want nu zal ik waarschijnlijk nog een keer extra naar tilburg moeten rijden! En dat is nogal een stukje! Of kan ik eisen dat ze het maar opsturen ofzo?
    We hebben de spullen bij de babysuperstore in tilburg gekocht!
    maar das toch geen b keuze?

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zou gewoon even bellen en uitleggen hoe het zit. En dan vragen of ze het opsturen aangezien je niet in de buurt woont. Als ze moeilijk doen wellicht aanbieden de verzendkosten te delen ofzo, dat is vast goedkoper dan rijden. Ik hoop voor je dat het snel is opgelost!

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Is de schade niet ontstaan tijdens het vervoeren?
    Als dat zo is, dan is het jullie eigen 'schuld' :(
    Maar als dat niet zo is, dan zou ik een nieuwe eisen.
    Jullie kopen een nieuw kamertje, dat moet helemaal in orde zijn, het kost al geld genoeg.
    Mijn ouders hebben dat eens gehad toen hun een nieuwe slaapkamer kochten, ook een hoop zeik, maar uiteindelijk hebben ze het wel nieuw gekregen.
    Als de schade niet jullie eigen 'schuld' is zou ik op mijn strepen staan hoor!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nee de schade is zeker niet onze schuld...
    we hadden de allergrootste mercedes transtporter bij ons {transportbedrijf} de hele bus was leeg en alle pakketten lagen dus maar 2 hoog...
    daarbij zaten de plankjes die beschadigd zijn in het "midden" van een doos tussen veel papier, inpakspul en planken in. Je ziet gewoon dat ze het geprobeerd bij te maken hebben. Er is ook geen deuk ofzo maar een stukje van het hout watr opgelegd is is er vanaf... ziet er niet deukt uit ofzo...

We zullen wel eens zien wat ze te zeggen hebben maandag. Anders ga ik wel naar de winkel en dan geven ze me maar korting of een kortings bon op bv een reisbed...

5. Miffie

Miffie Lid

28 nov 2006
    32
    0
    0
    In- en verkoopster Babyspeciaalzaak
    beschadiging komt veel voor bij babykamers! En deze hoort de babyspeciaalzaak gewoon te vergoeden!
    mmm opsturen? zou kunnen maar de ene winkel doet dat wel en de andere niet!
    wat voor merk babykamer was het? de service voor een kamer ligt namelijk vaak ook aan de leverancier..

Stuur anders een foto op naar de betreffende winkel en laat ze zien wat er aan de hand is!

zo u het beschrijft behoord dit gewoon vergoed te worden!

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ikheb gebeld en ze gana het bestellen...
    helaas moet ik het wel weer zelf gaan halen!
    Helemaal naar tilburg dus! pff weer 1 uur in de auto heen
    en weeer 1 uur terug!

7. sim

sim Niet meer actief

balen zeg! wel goed dat ze het opnieuw gaan bestellen. misschien combineren met een uitje ;)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    Zelf halen en brengen?

Het is toch buiten jullie schuld?

Beetje raar.

9. Vind het ook wel vreemd hoor, doordat het bij hun is beschadigd moet jij weer heen en weer rijden....

10. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik vind het wel logisch, ze heeft ook gekozen voor ophalen in 1e instantie.
    Als je het had laten thuisbezorgen is het een andere zaak, dan hadden hun ook aan huis moeten omruilen.

Maar wees blij dat ze het opnieuw bestellen, toch zonde een beschadigde lade!

Succes.

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou ik vind het wel balen hoor dat ik open neer moet rijden!
    Zijn toch weer 2 uur!
    maja van de andere kant, ik ben ook zo al 2 keer daarnaar toe gereden met een vriendin van mij en dan gaan we lekker shoppen......
    Dus ach weer een goed excuse om te shoppen :)
    Ben allang blij dat ze het zonder pardon vergoeden!

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heel normaal toch dat ze vergoeden.

ik vind het soms zo jammer dat je bij veel zaken service hebt tot het moment dat je gekocht hebt. daarna is het vaak een stuk minder.

Deel Deze Pagina