Heb z.n baal dag vandaag. Kind is de kast aan het leeg halen.( die gaat haar gang maar let wel op de veiligheid haha) Geen zin om een voet voor de andere te zetten en heb zo iets van was deze dag maar om. Maar het komt wel goed. Dochter even lekker veilig haar gang aan het laten gaan een extra koekje gegeven en zelfs al een chippie. Wel brood gehad schone luier en alles maar aandacht geven. Heb er even de puf niet voor. De dvd draait over uren ze heeft al achter de laptop gezeten om filmpjes te kijken nu kijkt ze het zandkasteel en denk dat haar middag slaapje niet door gaat ze was wat later wakker. Vannacht was ze wakker en ik had meteen een pestbui. Heb er zo aan haar pa gegeven wel een flesje klaar gemaakt voor haar daarna is ze weer lekker gaan slapen.. Nou dit is mijn baaldag. En lekker verantwoordelijk aan het opvoeden Morgen weer een dag en zo alles met een gooi de kast weer in haah...... Ben ik nu een slechte mama denk het niet...
Welnee. Lekker van je lamme dag genieten en je dochter wordt hier echt niet slechter van. Volgens mij vinden ze dat alleem maar leuk. Wie wil er nu niet chippies om 1 uur smiddags
Nou we kunnen elkaar de hand schudden, moet nog zooveel doen in huis maar ben gewoon te lam om wat te doen. Boodschappen moet ik nog halen.. kom nergens aan toe. Ben blij dat mn dochter even op de bank k3 kijkt en mn zoontje in bed ligt, ga nu opstaan en dweilen.
Hier net zo, dochter kijkt K3, zoontje in bed en i heb totaal geen zin om ook maar ietste doen, moet nog was opvouwen,stofzuigen en de rest. Ik haat het huishouden!
Ik moet ook het huishouden nog doen, maar eerst naar de bank. Daarna ga ik lekker naar de kapper en dan de kroeg in met vriend. Heb het helemaal gehad met dat moeilijke gedoe vandaag. Morgen weer een dag, maar dan moet ik wel eerst werken
Nee hoor hier ook weleens een baal,nergens zin in dag. Emma kijkt dan ook maar wat meer tv of een dvd als anders en ik doe ook vrij weinig dan haha! De luiers verschonen en eten maken natuurlijk wel maar verder vrij weinig. Vaak is het dan ook een pyjamadag Iedereen heeft weleens zo'n dag denk ik.
Hier ook zo'n dag. Ben lekker aan het schoonmaken en wil eigenlijk naar de speeltuin met mijn dochter voor haar omdat het eindelijk eens niet regent en stormt, maar heb totaal geen zin. Ik maak liever schoon dan dat ik naar buiten ga
hihi, deed vanmiddag een poging om de schone wasberg weg te vouwen boven op mijn bed, terwijl de kids in de speelgoed "berg"op een van hun kamers naast mijn kamer speelden. Maar moest snel ophouden, de jongste bleef maar op het bed klimmen, op mn weggevouwen wasgoed. Dat had geen zin dus. Ook staan alle kerstspullen hier nog. Heb ook wel eens een baaldag hoor, heel herkenbaar.( enne, die van mij kregen ook een zakje chips vanmiddag en toen waren ze ook even zoet)
heel herkenbaar hoor, hier af en toe ook zo'n dag. Lekker van genieten en op zich leer je zo je kids ook weer wat, namelijk dat de boog niet altijd gespannen hoeft te staan. Soms mag/moet je gewoon genieten en de boel de boel laten