Omdat ik gisteravond wegging had ik een flesje voeding ontdooid. Omdat ik het gisteravond niet meer gebruikt hebt wilde ik het zonet tussen de middag geven en dan zelf kolven. Maar nu wilde hij de melk helemaal niet. Hij krijgt af en toe wel een flesje en dat gaat normaal atlidj prima. Moet ik het gewoon blijven proberen in de hoop dat hij het toch gaat lusten?? Anders is het wel heel lastig als ik eens weg wil, en ik heb een mooi voorraadje opgebouwd.
gewoon blijven proberen!! Beau heeft ook wel eens van die kuren gehad en dacht toen ook even dat hij het minder lekker vond, maar hij drinkt het nu gewoon hoor. Moet ook wel op het kdv natuurlijk wat ik kolf niet voor niets. Wat doet hij als een ander de fles met afgekolfde melk geeft? Wel slim van hem. Waarom uit een fles drinken als hij ook live bij jou kan drinken?
Ja dat is ook zo, bij is het veel lekkerder. Ik of mijn man geven de afgekolfde melk normaal en dat gaat bij beide wel goed. Een "vreemde" hebben we nog niet geprobeerd. Hij heeft zonet iig lekker bij mij gedronken. Ik heb nog wel kleine flesjes staan met niet zo heel veel cc. Dan gebruik ik die volgende week nog wel eens om opnieuw te proberen.
Misschien wil hij wel vers gekolfde (dus alleen in de koelkast bewaarde/gekoelde) melk wel drinken. Melk die ingevroren is geweest kan namelijk een andere smaak krijgen en is te begrijpen dat ze dat dan niet willen drinken. Als dat van de ontdooide melk het probleem dus is en de verse melk wel gedronken word dan dus gewoon voortaan zorgen dat je verse melk hebt . Succes in ieder geval!
Verse melk is idd geen probleem...maar....morgen avond ben ik er niet en moet mijn man een fles geven. Maar het lukt me niet om na de voedingen te kolven. Er komt dan echt geen drup meer uit. Als ik tussen de voedingen door kolf ben ik bang dat ik voor de volgende voeding niet genoeg heb.