baal.. dpo10 stijgt niet

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door brunette85, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Weer 36.8. Om het spannend te houden gggrr. Voel wel van alles pruttelen, dus het komt eraan.

Bij mijn ex had ik miskramen, dat ging uiteindelijk stuk omdat hij achteraf aan de drugs zat en mij bedroog.
    bij mijn huidige vriend word het zwanger worden moeilijker en ook vroege miskraam/ mk gehad. Wel positieve testen maar het lijkt na de innesteling steeds fout te gaan. We zijn al 2,5 jaar aan het proberen.

Ik ben uitbreid getest inmiddels met echo's, eisprong, cyclus, temperaturen, Bloedprikken ed. Maar tot nu toe alles goed.
    Aankomende maand sperma onderzoek en samenleving test.

Het is nog niet duidelijk waarom ik geen baby kan houden.

Liefs

2. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Mamalap. Wat is jouw cyclus.
    Als ik het vandaag ook wordt gaan we samen op voor de volgende ronde. Hopelijk de laatste haha.

3. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Vanmorgen toch een tuur streepje gezien, maar op nod is dat niet goed genoeg.
    Want het rood heeft zich hier ook laten zien.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh balen :( :(

Heb je al utrogestan geprobeerd? Is beetje omstreden of het echt werkt. Maar er zijn dames die er echt bij zweren.

Ik heb met clomid tot nu toe eisprong op cd 19 elke keer. Ik krijg wel weer follikel metingen dus over 13 dagen weet ik eigenlijk pas of ik überhaupt een eisprong krijg deze cyclus. Ik heb namelijk 1 dosering gehad die niet zijn werk deed. Inmiddels ook al 3 rondes positieve testen die niet oplopen, heb mijn vertrouwen in clomid ook verloren. Maar we zien wel weer.

Succes meid hoop dat het uiteindelijk allemaal lukt voor ons.

5. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Jeejtje . Dus jij hebt wat problemen met je eitjes afgeven.
    Clomid ken ik niet, alleen van naam.
    Is dat het enige middel wat jou kan helpen?

Die heb ik gelukkig wel standaard elke maand rond cd17.
    Alleen het vruchtje wordt steeds afgestoten.

Is dat een pil die mk voorkomt ofzo? Ik heb de gynaecoloog hier nog niet over gehoord.
    Ik zal eens op Internet speuren.
    Als je denkt dat alle hoop weg is. .. Bedankt!

Liefs

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik vermoed als je alleen utrogestan zwangerschapspagina invult in Google dat je van zwangerschapspagina al heel veel hits krijgt. Anders gewoon ff topic openen bij vruchtbsarheidsbehandelingen. Ik kom het echt heel veel tegen bij dames die het daarvoor gebruikt hebben.

Clomid is inderdaad een tablet om eisprong op te wekken. Er zijn ook nog verschillende soorten hormonen die je moet spuiten. Hier is al een aantal keer over gesproken bij gynaecoloog dat we evt dat gaan doen. Ik krijg eind deze maand een evaluatie gesprek waarbij we die optie gaan bespreken. Dus ook ik heb nog hoop. ;)

7. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Hopen dat ze ook open staan voor andere opties dan.

Ik heb wat gevonden. Ze zijn gewoon te bestellen, maar mijn gyn is een oudere man. Misschien heeft jij hier nog nooit van gehoord.
    Ze zijn wel duur trouwens, maar dat heb ik er wel voor over.
    Vaginale en orale tabletten kom ik tegen.

Bedankt. Vol moed toch dit keer naar een volgende ronde.

Jij ook succes. Hopelijk beide volgende maand prijs.

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Volgens mij worden de vaginale tabletten aangeraden.
    Mamalap weet jij daar meer van?

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Ja klopt. De vaginale bolletjes.
    Die breng je in en zit dan gelijk op de juiste plek ;)

Geeft alleen een vieze bende (omhulsel wat smelt en er in gedeeltes uit komt haha) dus inlegkruisjes dragen is een must ;);)

10. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Haha.
    Het lijkt dus een beetje op de eitjes voor een schimmel infectie. Heb ik ook 1x gehad. Ook een vieze bedoeling ;)

Bedankt iig. Ik ben echt ongesteld geworden. Bah.
    Liefs

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Balen van je ongi :(

Ohja, ik heb nu deze ronde op eigen initiatief utro gebruikt na de eisprong (elke ochtend en avond 2 bolletjes) en ben zwanger, terwijl het met ivf telkens niet wou lukken de afgelopen periode ;)

Wondermiddel?? Voor mij wel. En het is een lichaams eigen hormoon dus baat het niet dan schaadt het ook niet.

12. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Balen Brunette! Veel succes met de volgende ronde. Misschien toch maar aan de bolletjes ;) Ik hoor/ lees er wel meer positieve verhalen over op zp.

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Kijk je hebt inmiddels al meer informatie! Aangezien ik alles behalve expert ben op gebied van utrogestan, kom het alleen veel tegen in de verhalen hier op zp.
    Wij praten met een groepje bij ovulatie en temperatuur daar mag je gewoon mee kletsen hoor! Daar zit ik en Rogijuli en Madelie die weten er iets meer vanaf.

Deel Deze Pagina