eindelijk eisprong??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door 1203mama, 24 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Hey
    ik had een vraagje, na mijn curettage is tot nu toe mijn cyclus 80 dagen en nog niet ongesteld. In het begin braaf getemperatuurd maar uiteindelijk werd ik er alleen maar verdrietiger van dus ik was der maar mee gestopt. Vorige week lag ik naast me vriend en ik was voor het eerst in 2 maanden warmer dan hem.. ik vanaf de volge de ochtend temperaturen is me temperatuur duidelijk wel gestegen.. alle dagen dat ik niet had gemeten heb ik 36.3 ingevult en nu geeft die wel mijn eisprong aan op FF wat denken jullie heb ik een eiprong gehad? Bekijk bijlage 458551

Dankjullie xx

2. 1203mama

Sorry voor de onduidelijke foto

3. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Zo te zien wel je temp blijft nu hoger ipv de pieken

4. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Als ik het goed begrijp heb je dan een week niet getempt en daar de 36.3 ingevuld? Ik denk wel dat je eisprong is geweest, maar wanneer kun je niet precies zeggen, maar aan je kaartje te zien zal het wel in de week zijn geweest dat je net gestopt was met tempen.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Nee je kan er niet vanuit gaan dat je eisprong is geweest op de dag FF nu aangeeft .
    het zomaar invullen van tempen is niet slim natuurlijk want nu weet je niks behalve dan dat je na ei zit.

6. 1203mama

ik bedoelde niet dat ik uitga van de dag dat ik ben begonnen met tempen.. ik weet ook wel dat mijn eisprong is geweest voor dat ik weer tempte. en na 80 dagen maakt het me echt niet uit dat ik niet weet wanneer die precies was ik ben allang blij dat die nou hopelijk is gesprongen.. dat was eigelijk alles wat ik wou weten of jullie ook denken dat die wel is gesprongen😉

7. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Hoe ziet je kaartje er nu uit? Is je temp nog steeds mooi hoog? (nieuwsgierig ;))

Deel Deze Pagina