Ik ben al 5 keer begonnen met start to run en elke keer na 15 lessen kom ik gewoon niet verder. Ik zit er zo tegenaan te hikken om 7 minuten achter elkaar hard te lopen en ik ben bang dat het me niet gaat lukken. En daarom gebruik ik dan elke keer de chicken-exit en stop met hardlopen. Dus ik dacht: als ik hier nou plechtig beloof dat ik het ga doen . Dan sta ik gigantisch voor aap als ik het niet doe. En voel ik me misschien zelfs schuldig . Dus bij deze: ik ga morgen les 16 van start to run lopen
Super goed dat je al tot 15 lessen gekomen bent! Nu morgen les 16 nog, je zult zien dat het achteraf hartstikke meevalt!!
Wauw je bent al bij les 16! Ik zit al tegen les 1 aan te hikken.... Ik zeg: ga er voor! Wie weet verbaas je jezelf
Je kan het! Je kijkt er nu misschien tegenop, maar je zal zo trots zijn op jezelf als je het gedaan hebt.
Je kunt het! Het zal even zwaar zijn, maar je kunt dit!! En je zult trots op jezelf zijn als je hem eenmaal hebt gerend
Yes, het is gelukt vanmorgen ben al om kwart over 7 de deur uitgegaan en het was eigenlijk best wel goed te doen. Dus ik ben trots op mezelf