Baal even

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Porkie, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Pfffff vandaag heb ik het echt gehad heb echt een baal dag.

Het lijkt wel of heel de wereld zwanger! En ik zit hier vol ongeduld te wachte..... Ben er even helemaal van geïrriteerd.

Maar ja dat gevoel zullen jullie ook wel kennen zeker!

Groetjes

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik snap dat je baalt, maar ga ervan uit dat t minimaal een jaar duurt voor je zwanger raakt, je zit pas in ronde 3.

sowieso als je iets graag wilt zie je t overal....

3. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Ik weet wel dat het nog vroeg is en dat er veel al langer bezig zijn.
    Als het aan ons lag waren we ook al vroeger gestart maar er was nog niet de mogelijkheid dus nu we dan eindelijk zijn kunne starten kan ik helemaal niet meer wachte en dan duren de maanden lang.

We zien wel werd er vandaag wa ampetant va sorry voor het klagen ;):p

Groetje

4. Waterman1984

14 feb 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo'n baaldag is heel herkenbaar! Zolang het maar niet te vaak is!

Een beetje regelmaat in de cyclus zou fijn :)
    Ik herken op het moment mijn eigen lichaam niet, ik voel van alles, of denk van alles te voelen.
    Laat me maar lekker ongesteld worden, kunnen we door naar de volgende ronde!

Geduld is een schone zaak....

5. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik zie inderdaad jullie (waterman en porkie) echt onregelmatige cycli hebben. Dat is echt heel naar! Maarja, als we allemaal iets er aan konden doen om direct zwanger te zijn, was dit forum niet nodig :).
    Maar helaas is dat niet zo :( en zit iedereen hier in hetzelfde schuitje van het rotwachten wanneer het onze beurt is.

6. cybell

cybell Niet meer actief

Tja herken jullie gevoel wel idd..
    Toen ik in ronde 3 zat had ik dat ook al, dus klagen doe je niet hoor. Zo lang als je een wens hebt duurt iedere maand te lang.

Hier ondertussen alweer in de 45e maand aan beland jammer genoeg :(

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zodra de wens er is duurt het altijd te lang ;)

heel normaal om af en toe gewoon een baaldag te hebben:)
    je cyclus is ook nog onregelmatig (heb je lang de pil gebruikt oid?)

8. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Ja toch wel een kleine 10 jaar waarvan al zeker zes jaar zonder te stoppen omwille van endometriose.
    Heel frustrerend dat onregelmatig zijn maar ja mijn tijd komt ook nog zeker?

Groetjes

9. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Niet teveel mee bezig zijn en gewoon je leven leiden is zeer bevordelijk voor een evt. zwangerschap. Geloof me, ik kan het weten. Laat het los! Is mij ook gelukt en zie hieronder het resultaat. LEEEEF!

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @porkie... kijk dat maakt t dan al net wat anders mbt endo
    loop je hiervoor bij een arts of eertst zelf proberen?

de 'ontpil' fase kan ook enige tijd duren, duurde bij mn vriendin een jaar voor t een beetje regelmatig werd :s erg frustrerend idd

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    sorry vind het persoonlijk wel heel makkelijk gezegd

12. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Hier ook niet zwanger hoor!! ;)

Ook pas 4e ronde.. Maar goed, om je uit je dip te halen..

Echt niet iedereen is zwanger en we hebben zo'n dip volgens mij allemaal wel eens.

Bij mijn dochter was ik zo zwanger, binnen een maand.
    Nu 4e ronde.. soms zit het mee, soms iets minder.

Maar jou tijd komt ook hoor! Vertrouwen hebben en lekker veel klussen. :D;)

13. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan, als je een kinderwens hebt ben je er vanzelf mee bezig. Bovendien is deze bewering niet wetenschappelijk aangetoont.
    Ben er wel mee eens dat je wel nog gewoon dingen moet kunnen blijven doen. Niet je hele leven op de rem zetten, dat is voor niemand leuk.

En baaldagen.. tell me about it :) zeker als er ineens een soort van babyboom lijkt te gebeuren in je directe omgeving haha. Onze tijd komt nog wel ;)

14. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Haha, true. Ik zie ook opeens overal zwangere vrouwen. Iedereen op Facebook is ook zwanger volgens mij :p dit is ronde 5 voor mij en duurt lang. Maar ik heb absoluut geen recht tot zeuren nog, als ik andere verhalen lees. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het rot is en dat we allemaal dolgraag willen.

15. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Ooo zo herkenbaar allemaal... Hier in ronde 11 met een vrij regelmatige cyclus maar... niks, geen licht streepje gehad of iets in die richting! Wachten duurt lang, heeeel lang. Ik zie ook 'iedereen' om me heen zwanger worden. En ik gun het ze zo, maar ik wil ook :( . Los laten is makkelijk gezegd maar moeilijk gedaan. Waar dat loslaten (in zoverre mogelijk, we willen tenslotte toch graag n kleine..) wel goed voor is is om je leven te kunnen blijven leven. Vorig jaar toen we de stap zette stond ik na 2 maandjes in de klerenwinkel: nee kan nu beter geen kleren/broeken kopen, straks ben ik zwanger en koop ik liever zwangerschapskleding. En zo zijn er nog honderden dingen te bedenken zoals baanwissel, vakantie, uitjes en noem maar op, die je misloopt als je je puur en alleen op n kleine richt. Ik ben inmiddels van baan gewisseld, heb me toch mooi opgegeven voor die leuke uitjes en ach wat, mocht ik zwanger worden dan zien we dan wel weer verder!! Mn grootste kado heb ik dan toch al en mn leven voor dat kadootje was dan ook nog de moeite waard.
    Maar alle verklaringen op een rijtje: we zijn en voelen allemaal anders, wat bij de een helpt helpt bij de ander niet. En een baaldag is nou eenmaal een baaldag!! Baal'ze', omarm het en morgen gewoon weer genieten (of balen, net wat jij wil :) )

16. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    blij voor jou dat je dankzij te 'leven' zwanger bent geraakt.... maar helaas gaat dit niet voor iedereen op.... er zijn voor veel meiden andere factoren die meespelen zodat het 'zwanger willen worden' gewoon heel overheersend wordt...

TS, kop op meid, hopelijk wordt je cyclus een beetje regelmatiger en ben je snel zwanger !

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38

oooh dus dat had ik moeten doen........;)

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Heel herkenbaar. ;) Ik gun iedereen alles, maar als je zelf ook heel graag wil is het soms gewoon even gruwelijk irritant, al die dikke buiken om je heen. ;) Succes met zwanger worden, jouw tijd komt nog!

19. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    baal maar even lekker hoor!!

wij hebben wat onze kinderwens beterft tot nu toe niks te klagen gelukkig. bij beide is het vlot gegaan.

de zwangerschappen zelf waren een drama maar niet zo erg dat het levensbedreigend werd ofzo.

dus we zijn nu begonnen voor een derde en zitten in ronde 1.

en weet je wat. als ik volgende week ongi word dan baal ik ook!
    het maakt niet uit of je nu 1 maand 3 maanden 12 maanden of 3 jaar bezig bent. iedereen heeft zijn baaldagen!!

dus daar mag je best even over zeuren hoor :D

20. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren

Ben het helemaal met je eens en had het zelf niet beter kunnen zeggen!

Balen mogen we allemaal... :D

Deel Deze Pagina