Onderwerp zegt het al: Wie heeft er leuke ideeën om te vertellen dat we zwanger zijn. Ik ben benieuwd hoe jullie het zouden vertellen..
hey, ik had overlaatst een filmpje gezien van een koppel dat zogezegd een groepsfoto wou maken van de famillie op feestdag, en in plaats van tegen de groep te zeggen zeg eens chees zeiden ze "wij zijn zwanger" die was wel heel leuk.
Wij een foto gemaakt met daarop 3 foto's: vriend en vriendin + jaartal, man en vrouw + jaartal en papa en mama + jaartal met dan foto's van toen we net samen waren, van onze trouwdag en van de echo. Gegeven in een lijstje dus dachten ze dat ze een foto kregen, totdat ze goed keken. Heerlijke reacties. Kijk eens op pinterest, staan vaak hele leuke dingen op.
Ja idd pintrest en you tube heb hele leuke dingen! Wij gaan het volgend weekend vertellen met mijn verjaardag.. Ik heb al een klein buikje dus heb een leuk shirt gekocht met een vraagteken precies op me buik.. En we hebben kerstkaarten gemaakt van de echo 😊
Ik heb mijn petekindje (1.5) een shirtje aangetrokken met de tekst, jippie, ik krijg een neefje of een nichtje. Iedereen was door het dolle.
Bedankt dames, ik heb idd een beetje rond gekeken overal. Nu had ik het idee om een wit dienblad te maken met daarop een blauw en roze baby sokje en daar tussen in een positieve test en tekst verwacht augustus 2015. Dat in te pakken en te geven als cadeautje. En ook een foto te maken dat me dochter dat dienblad vast heeft om uiteindelijk de foto te geven of sturen naar vrienden en familie.
mijn echtgenoot verjaard op 25/12 als ik zwanger zou zijn zou dat heel leuk cadeau zijn n dan moet ik zeker iets speciaals zoeken om het te zeggen!
Ik vond het ook moeilijk om iets te bedenken. Dus vond dit leuk om onze ouders op deze maniemet kwetst dit als cadeautje te geven.
Ik heb een houten bordje in de vorm van een hart met de tekst jullie worden opa en oma. Die leg ik onder de kerstboom en dan op kerstavond maar afwachten tot dat cadeautje wordt gepakt.. Kan niet wachten om hun gezichten te zien!
Wij hebben voor mijn ouders een boekje gekocht met oude kinderliedjes voor opa's en oma's van nu en voor schoonouders een gedichtje ingelijst, je kan me niet horen, je kan me niet zien, in XXX word ik geboren, mag mijn foto dan in dit lijstje misschien? Zwangerschapstesten geven vind ik vrij onhygiënisch tenzij het voor je partner is. Dan is het ook niet schoon maar wat minder erg
Met die hond vind ik super....daar kan ik wel iets voor bedenken, we hebben twee honden, en het die straks laten "vertellen" lijkt me geweldig.
ik had voor mn zoon een wit tshirt gehaald en strijkpapier. hier heb ik een beschuit met roze en witte muisjes op gemaakt met een vraagteken er onder en op de achterkant de tekst: voor belangrijke info z.o.z.!
Leuk! Ik had hem van pinterest. Moet je maar eens zoeken op pregnancy announcement. Super leuk allemaal! Op de lege plek naast 'baby' stond ook onze achternaam/familienaam.
Kan ik nu echt gaan doen, toen ik jouw stukje las/zag van de hond wist ik nog niet of ik zwanger was. Nu wel
Onze hond wordt ook misbruikt bij de aankondiging😇 samen met zijn partner in crime (dochtertje).
Kijk bij pintrest ook eens onder pregnacy t shirts.. Daar staan ook leuke dingen tussen... Ook leuk om de papa in spee een shirt aan te trekken... Of mischien zelf een cadeaubon in elkaar knutselen. Die je ze kunnen inruilen voor knuffels en kussjes met kleinkind/ neefje of nichtje en dan geldig vanaf de datum dat je uitgeteld bent..
Leuke idee Samba! Nu eerst nog manlief vertellen, we hadden afgesproken dat als ik zwanger ben dat ik het met een cadeautje vertel. Leek ons leuk. Ik hou dat natuurlijk niet lang vol...(weet nog maar een paar uur dat ik zwanger ben en wil het al van de daken schreeuwen) dus zal komende dagen wel worden.... nu twee late avonddiensten dan dus niet. Jullie nog ideetjes? testen inpakken is geen optie, want dan vraagt ie: wat betekend twee streepjes?! dus dan is de lol eraf.