Baal van de Apotheek!

Discussion in 'De lounge' started by Lovely83, Apr 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

Jun 17, 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Standaard ong 1 week eerder aanvragen. Bij ons in de apo, voor 10 aanvragen 2 werkdagen later ophalen. Mss als je het lief had gevraagd dat ze het alsnog klaar zetten. Tamtam maken helpt niet altijd hoor.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ladymoi: heb geen tamtam gemaakt, is niet mijn stijl ;) heb gewoon netjes gezegd morgen weer te komen.

3. jupke

jupke Niet meer actief

Ik was altijd al ontevreden over onze apotheek. Na bestellen duurde het altijd een paar dagen voordat je het op kon gaan halen, niet erg als je op tijd gesteld, maar ook als je het echt dezelfde dag nog nodig had gingen ze niet overstag.
    Wachttijden in de apotheek waren vaak langer dan een uur. Heel onvriendelijke assistentes en onvriendelijke apotheker.

Toen ik eenmaal hoorde dat de apotheek onder toezichtstelling kwam te staan was de keuze snel gemaakt.

Was trouwens binnen 5 minuten geregeld. Nieuwe apotheek gebeld, bij de huisarts doorgegeven en klaar.

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,544
    423
    83
    Zuid-Holland
    In 1 van de apotheken waar ik werk redden we het ook vaak niet om alle recepten op tijd klaar te maken, maar als de mensen aan de balie staan, maken we het natuurlijk meteen klaar. Vreemd dat ze dit ook niet hebben gedaan, als het recept wel echt aanwezig was.
    Ik adviseer wel altijd om minimaal 1 week voordat het op is, alvast een nieuw recept aan te vragen. Gewoon voor de zekerheid, want het gebeurt ook regelmatig dat de arts het recept toch niet heeft doorgestuurd terwijl mensen wel een bevestiging hebben gehad.

5. marietje85

marietje85 Bekend lid

Aug 2, 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik wil ook heel graag over naar een andere apotheek alleen is er hier in het dorp maar 1 en moet is 20 minuten rijden naar een volgende.

De eerste keer had ik al gelijk problemen met mijn medicijnen. Ik heb al jaren dezelfde medicijnen en kreeg die ook altijd zonder problemen mee bij de apotheek in mijn vorige woonplaats. Nu ging ik ze ophalen in mijn nieuwe woonplaats en kreeg hele andere mee. Nu weet ik dat je tegenwoordig altijd de goedkoopste krijgt maar dit ware totaal andere. Zelfs de werkzame stof was niet hetzelfde. Nu moeten ze speciaal voor mij bestellen wat ik ook elke keer dat ik ze haal te horen krijg.

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Gewoon overstappen, ik vind dit echt niet netjes!
    Wij hebben ook een aantal keer een probleem met de apotheek gehad. Toen er eindelijk plek vrij kwam bij de huisarts in onze buurt zijn we van huisarts gewisseld en hebben we direct een andere apotheek geregeld. Handige is dat deze bij de huisarts in het pand zit. Na een bezoek stuurt de huisarts een mailtje en als je naar de uitgang loopt kom je langs de balie van de apotheek en kun je direct je medicijnen mee krijgen.

Share This Page