Zo...even naar adem happen. 'Hoe ik Lopen moet' van Guus meeuwis kende ik nog niet, maar dit is voor mij het lied dat mij het laatst (nu) in tranen heeft gebracht
Niemand zo trots als wij van Jan Smit. Dit lied hoorde we toen we opweg waren naar het ziekenhuis waarna onze zoon geboren is. Had dit nummer nog nooit gehoord en iedere keer als ik hem hoor moet ik wel een traantje wegpikken
Just give me a reason van Pink. Door drukte en stress nog al wat spanningen tussen man en mij. Zo'n herkenbare tekst.... "You used to lie so close to me, There's nothing more tegen empty sheets, Between our love."
Je naam in de sterren van Jan Smit. Afgelopen november is plotseling en onverwachts de beste vriend van mijn vader overleden. Wij waren zijn familie in feite, hij had met zijn eigen familie geen al te goede band. Met kerst altijd bij ons en alle verjaarden/feesten en afgelopen zomer is hij nog in de vakantie een paar weken bij mijn ouders blijven logeren en ik had altijd een hele goede band met hem. Kon zo goed met hem praten over vanalles en nog wat.. Vooral over dieren (daar had hij ook een zwak voor, deed ook al jaren vrijwilligerswerk op een zorgboerderij) en mijn paard waar ik hem jammer genoeg nooit meer mee naartoe kan nemen en ook spiritualiteit.. En afgelopen zondag hebben we de babyborrel gehad voor de familie van mijn vaders kant en ook een andere goede vriend + vrouw van mijn ouders waren hier aanwezig (die waren ook bevriend met Jozef, wat overleden is dan) en op de heenweg naar mijn ouders kwam ik dit liedje tegen op de mp3 en ik heb een potje zitten huilen..Heb hem echt gemist afgelopen zondag, al weet ik dat hij altijd bij ons is (hij gelooft in het hiernamaals of een versie ervan en ik trouwens ook, hij heeft zelf een hoop meegemaakt op spiritueel gebied) Het besef dat we hem nooit meer zullen zien is er nog steeds niet helemaal en dat ik hem nooit meer een knuffel kan geven en kan lachen met hem en dat hij Milan nooit heeft leren kennen.. Ofja ik heb het nog steeds niet verwerkt (mijn ouders en zusje ook niet, die snappen er ook nog steeds niks van ) En als je dan dat liedje hoort, wat dan zo toepasselijk voor de situatie is.. tsja Dus afgelopen zondag bracht dat lied mij in tranen en als ik eraan denk heb ik het alweer moeilijk ermee
Kwam laatst op facebook ineens een clip tegen van allemaal babies met de muziek erachter van 'de glimlach van een kind', gezongen door André Hazes. Schoot helemaal vol. Normaal niet mijn genre maar wel een heel mooi lied.
Matt Simons - with you. Het doet me denken aan ons dochtertje Juli waar we vorig jaar april afscheid van moesten nemen.. I'I'll be with you, I'll be waiting for you On the other side, on the other side And the winds that blow they'll guide you home Get you through the night, get you through the night It will all be right.. En daar gaan we weer..
Dat nieuwe leidje van racoon""oceaan'', nederlandstalig..... heel mooi en toen ik het laatst voor het eerst hoorde op de radio in de auto kwamen de tranen wel. (gelukkig zat ik alleen dus kon even me gang gaan).
Deze, echt huilen zou ik nooit doen zo snel. Maar wel wateroogjes hoor. Lee Brice - hard to love https://www.youtube.com/watch?v=XpVtPSlUr3I Deed me gewoon aan me vent denken en ook aan mezelf.
Waarom weet ik niet: Dromen van Jan Smit Jan Smit - Dromen - TEKST - ondertiteld - YouTube En deze van Jan Smit, sla je armen om mij heen: Sla Je Armen Om Me Heen - Jan Smit feat. Roos van Erkel (Officie Overigens ben ik totaal niet van Jan Smit of het Nederlandstalige....
ooh ik kan om zoveel nummers janken tegenwoordig soms zet ik het expres even aan zodat ik even weer wat leger ben LOL (helpt goed!) Avril Lavigne - When your gone Carrie Underwood - Temporary Home / Just a Dream / So Small (en nog vele nummers hihi) Evenescence (diverse nummers) Stars van Grace Potter Without You van Usher Beyonce - i was here en zo kan ik nog wel even doorgaan haha ik heb veel om te janken gehad afgelopen jaar kan je wel merken aan mijn vele keuze uit nummers Maar ik kan er ook nuchter mee omgaan, gewoon even lekker janken en dan weer normaal verder..