Hoi dames, ik ben nu bijna 9 weken zwanger en vroeg me af, kan het kwaad om 15 minuutjes onder de zonnebank te gaan? Ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden..
Hi, ik ben zelf wel gegaan. Ik ben wel onder een bank gegaan waar er goede airco was die ik op mijn buik kon richten zodat het niet te warm werd.
Thanks voor jullie reacties. Dat masker maak ik me niet eens zo druk om, meer of het kwaad kan voor die kleine.
Je kan ook eentje nemen voor alleen gezicht en borstkas, ik drufde het niet om onder een zonnebank te gaan.
Niet? Is alles behalve mooi hoor Ik ben dan niet onder de zonnebank gegaan maar heb wel zo’n lelijk masker Of het kwaad kan weet ik ook niet..
Ik heb na een jaar nog last gehad van masker, ik ga in de winter mooi met factor 50 op mijn gezicht eronder haha. Vond dat echt niet mooi die rare bruine vlekken Maar kan geen kwaad, net als met sauna... liever niet in eerste trimester ivm warmte kreeg ik mee van de verloskundige. Ik vond het heerlijk ontspannend. Ik ging niet onder een turbo bruiner. Wel reguliere zonnebank. Deze zwangerschap doe ik het ook weer straks, ook fijn voor mijn spieren,
Soms gaat dat masker nier meer weg he, loop je je verdere leven met vlekken op je gezicht (natuurlijk is kleintje belangrijkst maar zou hier ook wel over nadenken).
Haha ok ok, ik sla maar even over dan toch . Maar hoe doen jullie dat dan op vakantie? Ook uit de zon blijven? Ik ben zo bleek op het moment, mensen vragen soms zelfs of ik niet lekker ben haha
Ik bleef helaas wel uit de zon, durfde niet onder de zon te zitten. Ik zag er ook heel bleek en ziekjes uit, gelukkig na de bevalling was het weer over