Was dit het?

Discussie in 'Miskraam' gestart door jonibra, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jonibra

jonibra Niet meer actief

Goedemorgen,
    ik heb een miskraam gehad met 4w5d. (dit was afgelopen woensdag)
    Eerst was mn test opeens zo goed als negatief en toen begon ik bloed te verliezen.
    Nu heb ik al een aantal dagen een beetje last van krampen en bloedverlies met stolsels en die krampen waren gister eigenlijk het ergst.
    Nu ging ik net naar de wc en er zat iets groots (ong zo groot als een halve pink alleen een heel stuk dikker en anders van vorm) op mn maandverband, heb het even in water gelegd en daarna nog even afgespeld maar het lost niet net als die stolsels zo goed als op.
    T was ook heel steveg en leek nog het meest op een stukje vlees oid.
    Nadat ik het had afgespoeld was het nog wel rood maar er zaten ook wat lichtroze, soort van huidkleurige streepjes/dingetjes in.
    (sorry voor de onsmakelijke details:( maar weet niet hoe ik het anders uit kan leggen)
    Zou dit nu het vruchtzakje geweest zijn?

Liefs mij

2. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje wat vervelend voor je:(
    ik denk idd dat dat het vruchtzakje is geweest..
    voor de zekerheid ff een echo laten maken om te kijken of alles weg is

sterkte meis:(

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ja denk het wel dat dat het vrucht zakje was.. wat vervelend voor je, misschien kan je nu wel goed afscheid nemen.. ik heb ook zoiets gedaan gewoon afscheid genomen van mijn vruchtje.. klinkt gek maar deed mij goed

4. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Jeetje wat rot zeg. Ik heb geen idee hoe een vruchtzakje eruit zou moeten zien. Maandag denk ik maar even contact met vk/ha? Sterkte!

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jeet wat K*T !! Ik heb het in augustus ok gehad en verloor ook stolselsen daarna iets wat precies lijkt op wat je beschrijft , ging er zelfook vanuit dat dit het vruchtzakje is geweest ..

sterkte meid !!

Deel Deze Pagina