Baal van mijn vriend!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Als ik jou was, had ik ook zelf de deuren geverfd, de wc bril erop gezet, en de plinten bevestigd (als het van die plinten met plakstrip zijn dan). Alleen ben je wellicht niet meer zo mobiel nu (ik had makkelijk praten en wandelde op de dag van de bevalling nog door de stad om te shoppen, was 4 dagen over tijd).

Misschien realiseert je vriend dat hij van houding moet veranderen als jij een familielid/vriend/vriendin inschakelt om die dingetjes op te pakken. Een man houdt namelijk niet van falen, en voelt zich dan gekrenkt in zijn trots en ego, minder man dus ;)

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hier net zo'n man hoor, alles blijft liggen en als ik het 2 keer gevraagd heb hebben we ruzie. Ik heb daar soms wel veel moeite mee (als een slaapkamer maanden vol zooi ligt omdat hij er nog niet klaar is bijvoorbeeld) maar ja het is maar relatief....
    Klusjes overnemen doe ik ook niet hoor, ik heb genoeg op mijn bord.

3. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hihi of geef hem op voor het programma.."help mijn man is klusser"...!! hihihi heb je wel alles in 1x gedaan dan haha;)

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Dit is wel heel herkenbaar, na 2x vragen bel ik gewoon mijn vader op..en die doet het dan ff

5. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    als de deur al 2 jaar wacht, waarom heb je het zelf niet gedaan dan?
    Kan je je man wel de schuld geven maar jij heb ook nog 2 hadnjes? Kijk plintjes is z moeilijk niet maar kan me begrijpen dat je dat niet zo zitten..

En over het naar werk gaan.. Tja mijn man gaat dan ook liever naar zijn werk terug. Want wat daar blijft liggen blijft ook liggen. Een ander neemt het niet over.

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Denk ook dat dat de reden is hoor, en zou daar ook niet boos over worden, hij zal straks na de bevalling ook vrij zijn en wil daar misschien zn werk vast op orde hebben
    vrije dagen komen niet altijd goed uit, vind dat je dat ook wel mag snappen...als je niet naar het ziekenhuis had gehoeven was 'ie de hele dag op zn werk geweest ;)

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    #27 stampertje, 17 dec 2010
    Laatst bewerkt: 17 dec 2010
    Waarom ik het niet doe ik ben nietzo een ster in deuren verven en de deuren moeten eruit en dat kan ik ook niet. En ik heb de muren hier gedaan lamminaat in heel het huis gelecht gordijnen en lamelle opgehangen dus hij mag denk ik ook wel wat doen.

En nee ik snap niet dat hij liever naar het werk gaat een uur heen rijden en een uur terug voor 2 uurtjes te werken terwijl ik zijn hulp hier nodig heb.

8. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik wil het gewoon af hebben hij heeft nooit tijd (zegt hij) en het werk wat hij doet blijft niet liggen hoor niemand heeft zijn eigen werk iedereen krijgt smorgends te horen wat ze moeten doen. Dus nou kon hij even wat uurtjes wat doen en doet hij het helemaal niet!!! Hij is nou wel thuis gebleven maar hij zit nou tv te kijken. Hij hoeft nou ook niets te doen want we wachten op een telefoontje van de vk omdat ik in het ziekenhuis nogal kwaat werd.

9. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    hmmm is toch heel normaal een man die op vrijdag gaat werken???????je moet je niet zo druk maken om die kleine dingetjes..........zijn vast je hormonen!

Deel Deze Pagina