mjammie fastfood!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Krissie85, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Eigenlijk wel benieuwd. ..
    Wij zijn hier echt ongelofelijk dol op mc D en NY pizza...
    Hoewel ik mij meer dan eens heb voorgenomen echt eens wat minder fasrfood te eten lukt het nog niet echt helemaal. ...

Hoe vaak eten jullie iets in deze trant/wat eet je dan/hoe vaak maximaal??

2. tuc

tuc Niet meer actief

#2 tuc, 17 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2014
    Och ben er ook gek op..maar we beperken het echt..ik reken hier ook gewoon friettent friet bij en zelf friet en snacks bakken en dat doen we max 1 keer per 2 weken. Pizza en ander afhaaleten heel sporadisch...minder dan 1 keer per maand, meer 1 keer per 3 maanden denk.

3. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    1x per jaar en dan kfc :D

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Nooit :)

Erg hè :D

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Als we op vakantie gaan eten we regelmatig bij de Mac. In Nederland zal het gemiddeld 1 keer per maand zijn ofzo, of iets minder nog.
    Kindjes krijgen natuurlijk een Happy Meal met fristi en een danoontje en 2 willen er dan kipnuggets en de andere een hamburger.
    Ik pak meestal een McChicken met frietjes. Mijn man pakt meestal een salade ipv friet en dan een burger, maar die eet wel alle restjes op (bijna 3/4 van de kindjes en 1/4 van mij).

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Oh Mc Donalds héérlijk! Mijn man heeft er echt een hekel aan en daardoor komen we er niet zo heel veel. Denk 1 keer per 3 maanden. Hier is het 1 keer in de week frietjes en verder zo gezond mogelijk. Pizza laten bezorgen doen we echt bijna nooit. Misschien 1 keer per jaar.

7. Krissie85

Ik zou het heel erg missen ja hahaha

8. Nati

Nati Niet meer actief

Bijna nooit, misschien 2 of 3 keer per jaar.
    We hebben geen fastfood tentjes in de buurt, dat scheelt.
    Snackbar doen we wel heel af en toe, telt dat ook?

Eens in de zoveel tijd heb ik ontzettend trek in een BigMac (mmmhhh, nu ik erover nadenk....) en dan rijden we naar de Mc, vreten onszelf helemaal rond, gaan met buikpijn weer naar huis en zeggen dat we dit NOOIT meer doen. :D

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    We eten 1 x per week friet gewoon zelfgebakken thuis.

We gaan op koopzaterdagavonden (ongeveer 3 per jaar) eten bij de patatzaak

De mc gaan we soms in een vakantie naar toe (nog niet eens elke vakantie).

Pizza's thuis laten bezorgen hebben we al een hele tijd niet meer gedaan maar dat zal ook iets van 1 x per jaar zijn.

10. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Af en toe een keer langs de mc Drive als we onderweg zijn of zo. Maar dan alleen voor een burger. Niet voor een heel menu. Of in de zomer een mc Flurry of een milkshake. Dit gebeurd gemiddeld zo'n 5x per jaar. (Waarvan in de zomer wat vaker dus...)
    Maar echt eten bij de mc gebeurd nooit. Haal liever een frietje bij de snackbar. Lekkerder en betaalbaarder.

11. Eriva

Eriva Niet meer actief

We eten 1x per week iets "slechts", meestal patat (zelf bakken of halen bij de snackbar) of een diepvries pizza. Pizza halen of laten bezorgen doen we eigenlijk nooit. Mc donald gaan we misschien 3x per jaar ofzo. Chinees halen ongeveer 1x per kwartaal. Dus vindt het wel meevallen.

12. Nu heb ik zin in een shoarma-pizza met heel veel knoflooksaus van Domino's (waar we dus nooit bestellen omdat het gewoon echt te duur is..) :(

13. sita90

sita90 Niet meer actief

Te vaak:) scheelt erg per week, maar wanneer we het druk hebben vaker. Zoals nu, ik ben erg druk met school deze weken en mijn vriend werkt op dit moment in maastricht, dus dik 1.5 a 2 uur rijden elke dag. Allebei geen energie om te koken.. dus dan komt het er iets te vaak van. Maar ik wil afvallen dus we zullen echt moeten minderen. Maar goed, voor nu veel pizza, friet, soms mac en wok.

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Hier hebben ze op woensdag pizza dag en kosten alle pizza's € 5,- dus hier gebeurt het (als het al gebeurt) alleen op woensdag

15. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    1 keer per maand doen wij fastfood. Maar vaak is dat kapsalon. Wat wij eten aan Mac en dergelijke is drie keer in het jaar misschien?

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Ik ben gek op kapsalon en pizza. Toch eten we dat misschien 2 a 3x per jaar maar. (maken wel regelmatig zelf pizza) Friet eten we denk ik 4x per jaar en dan gewoon thuis. De MAC hooguit als we onderweg zijn van vakantie of een dagje uit maar liever niet, jakkie

17. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Iedere week ovenfriet uit de airfryer en ik denk 1 keer per maand een donerschotel. Verder als we een keer een dagje weg zijn (zijn we eigenlijk zelden) dan sluiten we af met de mac.

Als onze kleine straks gaat meeeten ala Rapley dan zullen we nog weer gezonder gaan eten.

18. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik werk in een patatzaak dus eet het wel regelmatig (1x p w ) maar huis eten we echt zelde patat en heel soms eten we pizza

19. Krissie85

#19 Krissie85, 17 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2014
    Dubbel gepost

20. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Wij eten 1x per week ongezond, dus dat kan zijn zelf gebakken friet of pizza, of iets wat we ergens gehaald hebben. Het komt heel soms wel voor dat we 2x per week ongezond eten, maar doe altijd mijn best gewoon te koken. Dit komt misschien eens in de paar maanden voor.

Misschien nog een goede tip: wij eten elke week een wokgerecht. Gewoon groente, kipblokjes en rijst in 1 pan. Ideaal, ben zelden langer bezig dan een kwartiertje. Als we friet bakken duurt dat uiteindelijk langer, dus das weer een keer een andere invulling van fastfood ;)

Deel Deze Pagina