Hoi Dames, Hier een test clear blue+ ik kan hem wel zien, maar is erg licht, wel even breed als de horizontale lijn. Die van gister was nog lichter, maar kon hem net zien. Heb ook kruitvat 2 voor 5 gedaan, erg licht, kan ze niet op de foto krijgen. De clear blue, kun je amper zien, ben benieuwd of jullie iets zien. Mijn NOD is denk ik wo of do.
Als jou nod pas woensdag is dan is het hoopvol! Ik zie geen streep maar als jij vaag wel wat ziet..... ooooh spannend!!!
hoi dames, moet ook eerlijk zeggen op de foto kun je heeeel slecht wat zien. In het echt zie ik hem, wel licht, masr hoef hem niet in elk hoekje of licht te draaien. Heel spannend!
Hey meid, Ik zie ook niets op deze foto.. heb je hem niet iets duidelijker??? Maar als jij hem ziet..?? mmm spannend hoor!! Over een paar daagjes nog maar een test doen, en hopen dat ie dan wel duidelijker is!
hey miss T, Hier nog 2 foto's, weet niet of ze duidelijker zijn. volgens mij niet. Maar ja... dan maar over een paar dagen een duidelijkere..... of niet
ik heb zelf dus het idee dat ik wel heeeeeeel vaag wat zie.. maar ja.. tis vaag.. stemt hoopvol toch?
Zie ook niks.... maar als jij het wel ziet... moet er toch wat zijn?! Spannend, misschien dinsdag met ochtendurine proberen! Heb je deze test met ochtendurine gedaan?
hey januarie, deze zijn niet met ochtend urine gedaan, maar in de middag was ook maar een klein plasje... na een glas jus dornge en water nu dat je het zegt... had er niet eens aan gedacht.
hm lieve meiden, zien jullie echt helemaaaal niks? ik heb namelijk wel het idee wat te zien, de 2e foto eigenlijk heel erg weinig. maar eerste foto zie ik redelijk aan wel een streepje. maar beetje goed kijken. ik zeg dus beginnend positief...
Ik zie ook nog niks, bij mij was deze cb test een aantal dagen voor nod al heel duidelijk. Staat in mijn album. Ik hoop dat je snel een duidelijke posi test in handen hebt
Ik heb even zitten turen op die foto's en heb het idee dat ik misschien wel heeeeeeel vaag iets zie. Maar ik zou over twee dagen idd weer een testje doen en zou die van kv 2 voor 5,- aanhouden. Die zijn gevoelig en het beste getest. Woensdag heb je pas je NOD, dus dat klinkt wel hoopvol. Spannend meid!!