Baal zo

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ach nou moet je ophouden hoor!

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ophouden? Dan heb je de rol nog niet gezien als ik zat.
    Hier istie.
    Iemand knijpen? fammichels087.jpg

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja sorry hoor :D Ik snap wat je bedoelt met 'die rol', maar iedereen ziet dat dat aan de jurk ligt en niet aan jouw postuur. Wanneer je mij ziet kun je er écht niet omheen - alle stof in de wereld is niet genoeg om mijn dikheid te verbloemen. Jij bent gewoon te kritisch, VIND IK. Ik ben jaloers op hoe mooi je eruit ziet, ook op de foto's waarvan jij vind dat je er 'slecht' opstaat. I disagree ;)

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Je ziet er prachtig uit!
    Ik denk dat je een wat verkeerd beeld van je jurk had. Begrijp me niet verkeerd, hij is prachtig en staat je fantastisch maar het is de vorm die de rol veroorzaakt. Niet jouw postuur.
    Dat is de reden dat ik nooit strapless draag ;)

Maar goed, we kunnen dit met z'n allen roepen. Jij ziet het nu zo, verander dat maar eens..

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Lieve schat, deze "rol" is geloof ik standaard bij zo'n jurk hoor. Als ik sta, zie je bij mij bijna geen rolletje op mijn buik, ga ik zitten en m'n spijkerbroek knelt hierdoor, heb ik ook een charmante rol over m'n knoop hangen. Je zag er prachtig uit hoor! Niet zo streng zijn voor jezelf.

6. Partyrocker

Nou van eerlijk.Het was niet eens de jurk, maar het torselet.
    Door de baleinen gaf hij niet mee waardoor het mede door de warmte ging kruipen.

Toen ik het torselet savobds uitdeedt was de rol ook weg. Zelfs met zitten.

7. Partyrocker

Dankjullie. Voel me nou wel iets beter :p.

8. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik heb dan (nog) geen officieel huwelijksfeest gehad, maar ik zou er voor tekenen om er zo uit te mogen zien!
    En idd je decoleté wordt een beetje opgehoogd door de jurk, ik denk dat elke bruid met zo'n jurk dat wel heeft.

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik vind dit trouwens echt een van de mooiste jurken die ik ooit heb gezien. Niet om je nu beter te laten voelen maar heb niet vaak met een jurk gehad dat ik dacht WOW! Maar deze is heel mooi!

10. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Nou als je echt rollen wilt zien, laat mij die torselet van jou eff aantrekken, en dan heb je kant en klare rollade :D

Nee zonder even zonder gekheid. Jij hebt een pracht figuur en op sommige momenten stond torselet niet echt mooi, dat ben jij niet maar die torselet ;)

11. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Als je dit breed vindt, dan ben ik zeg maar 2 m breed... Maar kan me wel iets voorstellen bij je gevoel, want dat is puur persoonlijk.

Echter, maak je er niet druk om, want het ziet er prachtig uit. Gewoon lekker al die foto's bewonderen en een rolletje her en der (als jij die ziet), gewoon aanstippen als het lekkere eten op de bruiloft en de hollandse welvaart.

Ps.

Zo was t toch ook niet?

Bijgevoegde bestanden:

12. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Eerlijk begrijp ik wel wat je bedoelt wat betreft die 'rol'. De foto's waar je het het meest ziet is denk ik die tijdens de ceremonie. Een moment waarop je echt niet bezig bent met hoe je zit en hoe je het beste overkomt op de foto's (en gelukkig maar want daar ging het tenslotte ook niet om). Ik deel wel je teleurstelling als het gaat om de geposeerde fotoreportage. Het is de taakvan fotograaf om op dat soort details te letten en om de mensen aanwijzingen te geven hoe ze moeten poseren zodat bijvoorbeeld je taille het beste uit was gekomen.

Ik hoop dat je nog voldoende foto's hebt waar je wel tevreden over bent. Maar uiteindelijk, en dit is een cliché maar wel waar, gaat het er om hoe jij je die dag voelde en dat is ook wat je uitstraalt op de foto's, je straalt en ziet er ontzettend gelukkig uit! Het is de herinnering die telt, niet die ene momentopname afgedrukt op fotopapier.

13. Partyrocker

Ag moet maar zo denken;

Heb een prachtdag gehad. Voelde me prachtig. Vent vond me prachtig. Hij heeft ja gezegd en sommige foto's zijn wat minder mooi. Maar wat dan?
    Kan niet alles hebben :D

14. Partyrocker

Helemaal waar. Gelukkig zijn er ook genoeg waar ik wel blij mee ben.

15. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Mee eens!

waar ik dan weer van baalde was dat er bij mijn jurk de heel de dag het bovenste stukje zat omgeslagen, nu zaten er dan wel een hoop randjes op dus viel het bij niemand op, maar toen ik dus de foto's zag kon ik ook wel janken, is gewoon iritant dat het niet zat zoals het hoorde, dus ik begrijp je gevoel wel, ook ik had zo'n lekker rolletje, maar ik kon me daar niet aan storen daarbij hingen mijn tieten er ook lekker uit, maar ach toen mocht iedereen ze nog wel bewonderen maar dat was ook wel de laatste keer! :p :D

16. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Je hebt prachtige foto's! Snap dat het vervelend is, hier ook iemand die t had. M'n ene wenkbrauw was een haartje iets uit de van gesprongen ;) balen joh op elke foto staat precies 1 haartje verkeerd, terwijl de foto's echt super mooi zijn. Ik moet me er over zetten want anders ga je idd tegen je foto's opzien. Hij hangt lekker in m'n woonkamer huppa

17. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik vind dat je er prachtig uitziet op de foto's. Een stralende bruid! :)

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ach ik had het ook op sommige foto's...
    Nou ja het zij zo! Vond het alleen jammer dat de fotograaf er niet ff op gelet had! Al zijn er veel gewoon mooi!

19. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik heb nauwelijks vetjes op mn lijf en zelfs bij mij zag je zulke rolletjes! Hoort echt bij die strapless jurken en vooral met een corset eronder. ;) Ik vind je echt een schitterde bruid!! En je kijkt zelf sowieso een stuk gedetaileerder naar de foto's dan een ander zal doen ;)

20. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik had je eerdere topic met twee foto's gezien en toen dacht ik 'die fotograaf heeft niet heel goed opgelet op hoe de jurk uit komt op de foto's'. Ik vind het inderdaad opvallen dat je 'rol' zo zichtbaar is en dit kun je de bruidswinkel en fotograaf wel kwalijk nemen. De jurk valt niet mooi als je bepaalde houdingen aan neemt (zitten bijv.) en dit hoeft niet zo te zijn! Erg jammer, want jij kijkt nu altijd met een raar gevoel naar je foto's.

Deel Deze Pagina