Ik had precies hetzelfde in mijn strapless jurk met torselet. Vooral als ik niet helemaal kaarsrecht zat. Ik zag het ook pas op de foto's en dacht 'waarom heeft niemand dat tegen mij gezegd!' Heb er echt maanden van gebaald, het was het enige wat ik kon zien op de foto's. Dus ik snap het! Maar goed, bij iemand anders kun je altijd beter relativeren... Ik vind de jurk en je foto's prachtig! Ik zie wat je bedoeld, maar alleen omdat ik er gericht naar keek. Anders was het mij absoluut niet opgevallen!
Het ligt echt aan de jurk hoor. Hier ook een album liggen met zon fotos in. Ik ben ook verre van dik maar op mn trouwfotos zou je beginnen denken dat ik voordien aan bodybuilding wou doen. Als ik jouwas,gewoon niet teveel van die zittende fotos in je album laten plaatsen. Over de rest van de fotos ben ik gelukkig wel tevreden!
Hier even een virtuele schop onder je kont want ik vind je er prachtig uitzien! Om dan niet over die jurk te spreken..WOW!
Ha, ik had mijn borsten zo ongeveer ik mijn keel zitten als ik zat met mijn trouwjurk. Ik voelde het zelf dus ging kaatsrecht zitten en stond veel liever. Je foto's zien er prachtig uit, het is de jurk die alles omhoog drukt maar dat valt waarschijnlijk jezelf het meeste op.
Ik vind je prachtig! mooie jurk, je straalt helemaal! Dat is waar het om gaat toch?! Kijk gewoon naar de aller mooiste foto's!
meid dat hoort bij een torselet en een "sterke"jurk. Ik had dat ook, achteraf had ikzelf liever mijn torselet niet aan gehad, de volgende dag hebben we ook foto's gemaakt nl. en toen had ik hem niet aan en dat zat veel lekkerder. maar goed ik heb een mooie dag gehad en je lijkt altijd groter in een bruidsjurk omdat de jurk zelf ook vaak dik is en stug.
Ik vind je een prachtige bruid. Dat oprollen hoort echt bij het soort jurk. Indertijd heb ik dus ook bewust gekozen voor een jurk met schouderbandjes want ik vond het toen in de winkel al niet mooi en lekker zitten. Ik vind je ieder geval prachtig.
Mijn strapless jurk was ook wat gezakt en inderdaad kwamen er ook wat rollen te voorschijn ik had ook een baal gevoel maar ach nu 4 jaar later kijk ik er heel anders tegen aan.
Joh ma tokkie doe niet zo gek! Je ziet er prachtig uit in je jurk en heb vd week ak je fotos bekeken en kan geen rolletje ontdekken hoor!
Ik wat je bedoelde aan de voorkant maar meid..... ik vind het echt niet storend! Je bent zo prachtig dat je het moet weten om het op te laten vallen. Je ziet er echt prachtig uit en weet zeker dat je daar straks ook wel doorheen zal kijken. Ik vind mezelf altijd vreselijk op foto's staan. Op elke foto heb ik wel een aanmerking en niks is goed genoeg. Ik denk dat je dat een beetje moet proberen los te laten, je straalt hebt een mooie jurk en bent gewoonweg prachtig!!!
het is dat je zelf over die rollen begint. zou mij echt niet opvallen hoor. ik zie alleen een hele mooi bruid in een prachtige jurk!
Wauw wat was jij een ongelooflijke mooie bruid! Je jurk staat je geweldig,je ziet er stralend en super mooi uit...tja en dat ietsiepietsie rolletje...ligt puur aan het corset wat je draagt en niet aan jou... Meid maak je geen zorgen,de foto's zijn erg mooi....
Ja ik snap je gevoel. Het zit boven nogal 'gepropt' Zat het de gehele dag dan niet al strak? Ik vind de fout liggen bij de bruidswinkel. Deze hadden jouw hierin het juiste advies kunnen geven. Ik heb eerder foto's gezien van je bv op het vrijgezellenfeest je bent van jezelf echt wel slank. De jurk maakt je inderdaad dikker dan dat je daadwerkelijk bent. Wellicht kan je nog contact opnemen met de bruidswinkel en je verhaal doen. Voor hun ook weer een leermoment.
Jap, dat was dus dat torselet. Want toen deze savonds uitging was het weg. Ik heb vooral spijt van dat onding. Met zitten schoof het zaakje omhoog en omdat deze aan mijn jurk zat ging het geheel mee. Met zitten is het ook het meeste gepropt. En verder ligt het er puur aan hoe ik sta.
Hier bijv. een foto waar je het niet op ziet en waar ik wel blij mee ben. Hier ben ik heel erg blij mee, bij mijn oudste zoontje.
Ik vind het inderdaad niet mooi, hij zit bovenaan inderdaad te strak en opgekropen. Jammer! Ik zie het trouwens alleen echt op die foto waar je zit voor de cermonie (denk ik), op de andere foto's waar je staat ben je gewoon hartstikke prachtig hoor!
Het is inderdaad gewoon zonde want je bent echt wel slank. Op zo'n dag hoor je je bloedmooi te voelen. En als later blijkt dat je figuur niet al te best naar voren komt in je jurk is dat gewoon rot. Het is geen jurk van H&M. Je betaalt je er scheel aan. Dus ik begrijp dat je baalt maar probeer het toch naast je neer te leggen en laat het je huwelijksdag niet verpesten. Je straalt op de foto's en dat neemt niemand je meer af.
Deze vond ik ook wel mooi. Al met al zijn het dus een paar foto´s die ik niet zo mooi vind. Maar goed. Ik moet wel zeggen dat ik ALLE foto´s gekregen heb om zelf te kijken welke ik in het album wil. Al deel ik wel de mening dat hij af en toe mijn jurk wel wat meer tot zijn recht had moeten laten komen.