Sieraad laten maken

Discussion in 'De lounge' started by SDonya, Jul 15, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Heeft er iemand hier ervaring met een sieraad laten maken? Dus zelf een ontwerp laten zien en dat laten namaken.. Zo ja, waar heb je het laten doen?

2. klaver85

klaver85 Bekend lid

Nov 26, 2014
    757
    182
    43
    Ik heb heb het laten doen en het en een beetje goudsmid zal dat zonder problemen kunnen.
    Hier hebben we zelf de trouwringen ontworpen, als steen heb ik een kiezeltje van het strand waar hij mij ten huwelijk vroeg (groen steentje)

Ze maken normaal eerst iets in zilver als voorbeeld en daarna pas de definitieve.

3. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    Ik heb het een paar keer laten doen bij onze plaatselijke goudsmid. Heel tevreden over de resultaten

4. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,491
    13,945
    113
    Female
    Ik heb het hier ook bij de plaatselijke goudsmit laten doen, prachtig resultaat! Mijn collega had ook iets wat ze bij haar wilde laten doen maar zij kreeg bijvoorbeeld ook de tip om een klein deel in het ontwerp te veranderen omdat het anders erg breekbaar zou worden.
    Volgens mij woon je hier in de buurt, mocht je het adres willen dan stuur je maar een pb.

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Bedankt allemaal!

@Cin85 geen idee of ik bij je in de buurt woon maar ik stuur even een pb :)

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    onze trouwringen zijn door een goudsmid gemaakt.
    erg tevreden over.

7. Jules!

Jules! Bekend lid

Jun 26, 2017
    822
    1,065
    93
    Female
    Wil je goud of zilver?

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

3 kleuren goud

9. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Wij hebben onze trouwringen zelf ontworpen en daarna zijn we voor de uitvoering ervan naar een goudsmid gegaan. Ze zijn helemaal naar onze wens gemaakt, en nog snel ook. We zijn er heel tevreden mee!

10. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,331
    8,334
    113
    Amsterdam
    Mijn verlovingsring is door mijn zusje gemaakt die goud en zilversmid is. en voor zover ik van haar weet je kan altijd met een eigen ontwerp komen en dan wordt er samen gekeken of het haalbaar is en of je samen nog tot iets mooiers kan komen.

Share This Page