Heeft er iemand hier ervaring met een sieraad laten maken? Dus zelf een ontwerp laten zien en dat laten namaken.. Zo ja, waar heb je het laten doen?
Ik heb heb het laten doen en het en een beetje goudsmid zal dat zonder problemen kunnen. Hier hebben we zelf de trouwringen ontworpen, als steen heb ik een kiezeltje van het strand waar hij mij ten huwelijk vroeg (groen steentje) Ze maken normaal eerst iets in zilver als voorbeeld en daarna pas de definitieve.
Ik heb het hier ook bij de plaatselijke goudsmit laten doen, prachtig resultaat! Mijn collega had ook iets wat ze bij haar wilde laten doen maar zij kreeg bijvoorbeeld ook de tip om een klein deel in het ontwerp te veranderen omdat het anders erg breekbaar zou worden. Volgens mij woon je hier in de buurt, mocht je het adres willen dan stuur je maar een pb.
Wij hebben onze trouwringen zelf ontworpen en daarna zijn we voor de uitvoering ervan naar een goudsmid gegaan. Ze zijn helemaal naar onze wens gemaakt, en nog snel ook. We zijn er heel tevreden mee!
Mijn verlovingsring is door mijn zusje gemaakt die goud en zilversmid is. en voor zover ik van haar weet je kan altijd met een eigen ontwerp komen en dan wordt er samen gekeken of het haalbaar is en of je samen nog tot iets mooiers kan komen.