Voor de mensen die het intreseren Vanavond is er een totale maansverduistering. De maan komt verduisterd op en het is volle maan. Ik hoop dat het hier te zien is, want het is weer eens bewolkt in het hoge noorden haha Zaterdag maansverduistering
Altijd leuk om te zien! idd in het noorden weer bewolkt , ben benieuwt of we daad werkelijk wat gaan zien.
Hier (het zuiden) is het tot nu toe onbewolkt. Hopelijk blijft het zo,wil die maansverduistering ook wel eens zien.
o eens kijken of we dan wat zien! moet je wel opschieten he van half 5 tot kwart over 5 is het te zien?!
leuk dat ik dit hier nu lees want anders zou ik het niet weten.. ga zeker kijken of ik het goed kan zien vanmiddag wil dat ook weleens zien woon in het zuiden maar de zon schijnt hier wel nog steeds dus hopelijk is het een keer duidelijk te zien hier
Als het wat helder is dan fiets ik met mijn zoon het dorp uit even, boven de weilanden is het altijd te zien dan. Denk dat mijn zoon het ook leuk vind, die is nl. fan van de maan en de sterren haha.
goed idee! nou wonen wij hier al helemaal in het achterste deel van tilburg, echt aan de rand, en hier is al veel natuurgebied maar mijn dochter vind het vast ook leuk om even te gaan fietsen , als ik 5 min fiets zit ik echt tussen de weilanden en wellicht zie ik het dan nog beter kunnen we meteen even door fietsen richting opa en oma haha hoop echt dat ik het niet vergeet straks
ohh wat leuk.. hopelijk minder bewolking als vorige keer met de sterrenregen.. zag toen geen fluit.. en het is zoo mooi.
ik was toevallig vannacht even wakker en zag dat het volle maan was..... heel de badkamer was verlicht
Hier wordt het helder inmiddels als het zo blijft dan ga ik 16.15 uur met mijn zoon richting de weilanden! met fototoestel uiteraard
ja het was zeker licht buiten he ik stond te roken op balkon en ik dacht dat ik in de spotlights stond. ja foto's maken hoor als jullie het zien!
nou ik zie hier helemaal niks, ben ook niet ervoor naar buiten gegaan omdat het al een tijdje bewolkt is inmiddels.. geen zin voor niks in de kou te staan haha..
Hier heb ik het wel gezien. eerst bewolking dus wij weer op naar huis en toen zag ik de maan tussen de bomen door en het einde hebben we mooi kunnen zien. zal een paar foto's plaatsen van vanavond. Mijn zoon was onder de indruk. Vond het maar gek dat de zon een hapje uit de maan had genomen en toen de maan weer rond was zei hij inene: kijk mama de maan heeft de zon uitgepugd! haha geweldig toch Bekijk bijlage 205652 Bekijk bijlage 205654