Je kan toch even op je polis kijken? Als je een goedkope inboedelverzekering hebt, betaal je eigen risico.
Balen joh! Wij hebben een goedkope inboedelverzekering maar geen eigen risico... telefoon vergoed gekregen die ik uitgewassen had. en een paar maanden geleden de tablet waar ik op was gaan staan en een gebarsten scherm had.
Ben al aan het zoeken ben verzekerd bij nh1816. Kan op de site geen polis vinden ? Wel heb ik mijn brief van jongstleden, er bij gepakt ben idd verzekerd via een combiantipolis, Gezinsongevallen Bromfiets Inboedel Aansprakelijkheid particulieren. De polis kan ik op het moment niet vinden in de map.
Ja zo ver was ik ook al gekomen. Maar omdat ik nooit wat met mijn verzekering heb dan alleen betalen heb ik geen pas met nummer er op. Kom ik ook net achter. dus dinsdag ook gelijk z.n pas vragen met nummer. Bij mijn verzekeringsagent. Heb de beste man in 2010 voor het laatst gesproken om mijn dochter te verzekeren en deze verzekering werd veranderd, \ Zo te lezen op de website moet ik wel een goede verzekering hebben ze zijn volgens hun dan al 8 jaar een van de beste verzekeringen haha( volgens hun dan). Voor nu geduld hebben of iemand moet toevallig de zelfde verzekering hebben als ik en even gaan spieken.
Ik zou eens gaan rondshoppen voor een goedkopere verzekering. Wij wisselen om de paar jaar. Bovendien hanteren maatschappijen met tussenmannetjes altijd hogere prijzen. Maar als jij met je tussenmannetje hebt afgesproken te gaan voor de laagste prijs, dan betaal je zeker eigen risico en in veel gevallen is dat 100 euro of meer.
Ik vind hem niet duur. 23 per maand inclusief bromfiets. Voor de laagste prijs ben ik niet gegaan heb korting gekregen omdat ik al zo lang bij hun verzekerd ben. En verschillende polis en van ze af neem. we zullen wel zien. ben in elk geval verzekerd. Als ik mij kan herinneren dacht ik 0 risico maar het is al zo lang gelden.
Weet niet zeker of ik de goede telefoon heb gevonden maar hier heb ik ooit m'n geluid boxjes laten vervangen en hier is je scherm vervangen helemaal niet zo duur: HTC Desire S (G12) | GSM Reparatie Centrum - Spijkenisse Deze zaak zit oa in Spijkenisse. En ze hebben nu een actie zie ik, boven de 50 krijg je nog 10 korting!
Bij mij valt t gewoon onder mn inboedelverzekering. Allrisk woondekking zonder eigen risico. Ik betaal 29,85 voor: Opstal Inboedel Aansprakelijkheid Glasverzekering Tuin Kostbaarheden buitenhuiserzekering Rechtsbijstand wonen, werk, verkeer, inkomen All risk dekking. Bij centraal beheee incl werkgeverskorting
Ik heb een inboedel verzekering hij dezelfde maatschappij, lage prijs, geen eigen risico, pas m'n ipad mini vergoed gekregen toen ik hem stuk had laten vallen.
Manlief en ik hebben beide al eens een foon in stukjes laten vallen. Werd gedekt vanuit de inboedelverzekering.
Ik heb het ook eens gehad, gloednieuw en er viel iets zwaars bovenop. Compleet aan diggels. Ik heb ook de verzekering gebeld en alleen eigen risico moeten betalen a 50 euro. Die van mij was niet meer te redden en kreeg een nieuwe. Maar ik weet niet wat voor verzekering jij hebt
Ik vind het heel vervelend voor je, maar een coulance verwachten omdat hij nieuw is, jij hem niet verzekerd hebt en hem laat vallen vind ik niet logisch Tuurlijk betaald de provider dit niet.. Ik zou hem laten maken, en evt nog op je inboedel gooien als dat gaat
Gemaakt i am happy. 220 euro lichter. Gelijk be scherm hoes er bij gekocht. En du en hem in bij de verzekering. Ik duim voor mij zelf en. Zo niet weer een harde les geleerd. Bye.