Hallo allemaal, Kan iemand mij vertellen of ik nu al vruchtbaar ben geweest of dat de eisprong nog moet komen (zie foto in fotoalbum). Ik ga er een beetje van uit dat zodra de eisprong is geweest je ook geen streepje meer ziet op de test, maar die zie je dus wel, ik weet nu niet meer precies wat ik dan kan verwachten. Ik hoor het graag. groeten,
hoi meid, bij de bovenste is de teststreep donkerder dan de controlestreep alleen is de streep een beetje vreemd.. de onderste test is negatief bij een positieve test komt je eisprong NA 24-48 uur liefs daantje
Hoi Spinner, Heb je ook testen gedaan op 6 maart en daar voor? Die van vandaag is in ieder geval niet positief, maar de van 7 maart is een beetje vreemd. Als je er nu ook hebt gedaan op de dagen er voor en deze waren duidelijker of lichter dan weet je het wel. In ieder geval zou ik wel klussen vandaag omdat die van gister zo donker was, misschien was die van 6 maart dan echt positief als je die gedaan hebt. Tes in ieder geval vanavond en morgen ook nog eens dan weet je misschien of je ei net is geweest, bij een positieve, klussen blijven want je ei kan ieder moment springen! Succes!
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik heb 5 en 6 maart niet getest helaas (de dagen daarvoor wel) omdat ik niet in de gelenheid was. Alle testen die ik eerder deed hadden een heel licht teststreepje (vond ik ook al wat raar). Ik ga in ieder geval de komende dagen mn best doen met klussen! groetjes,