Hoi allemaal! Sinds een aantal weken heb ik een hulp in de huishouding (werken allebei fulltime en geen zin om de vrije tijd te besteden aan mn huishouden). De eerste weken werkte ze erg goed en na een aantal weken haar de sleutel gegeven, zodat ze erin kon als wij aan het werk waren. Dit is 2 weken goed gegaan. Daarna kwam ze ineens niet opdagen. Later een berichtje op het antwoordapparaat dat ze vanwege haar schoonmoeder dringend naar het buitenland moest, dat ik nog begrijpen... 2 Weken later is ze weer terug en belt dinsdagavond dat ze woensdag weer zal komen, maar helaas... 's middags een belletje dat de auto gekeurd moest worden (verlopen in de tijd dat ze weg was). Dan denk ik dat weet je toch van te voren? Maar ze zou dus vandaag komen, maar weer niks gehoord of gezien! Wat moet ik hier nou mee?
Nee, zo snel mogelijk ermee stoppen en idd: je sloten vervangen! Zou jij eens bij je werk moeten doen, ongeacht welk werk je doet: afspraak is afspraak. Toch?
Werk is werk, ongeacht wat je doet. Je kan op kantoor ook niet, niet op komen dagen, waarom bij huishouding wel?!
Inderdaad, ik ben niet de beroerdste dat als ze belt dat ze op een andere dag kan komen... maar dit gaat te ver.... Bedankt voor de reacties! Groetjes Jelske
Zwaar shit zeg! Hou hier echt niet van...mensen die dan een sleutel hebben enzo. Sloten vervangen is ook een duur geintje! Jak! Wil je nog wel weer een nieuwe? Vrienden van mij hebben vaak iemand via via....dan kunnen ze dit soort dingen vaak niet maken. Misschien een idee voor de volgende? Elmo
Baal er echt zo ontzettend van! Ze kwam heel erg betrouwbaar over, de eerste keren dat ze kwam toen ik weg was belde ze zelf 's avonds nog even, maar zo werkt het niet! Ik vind het zo vreemd! pfff... dat wordt weer zelf poetsen! Thanx meiden! Groetjes Jelske
Ontslaan en toch die sloten vervangen of wil je een keer thuis komen en je huis en je goederen zijn weg! Beter geld uitgeven aan sloten dan je dierbare dingen kwijt zijn. Wil niet zeggen dat ze het huis leeg zal roven maar vertrouw het niet!
Echt niet normaal Wat kun je je toch vergissen in mensen he... Ik zou ook snel alle sloten vervangen!
Nee, ze heet Hakima en komt uit Eindhoven, dus voor iedereen die er een zoekt: die moet je niet hebben! Groetjes Jelske
Misschien vond ze het achteraf toch niet zo leuk en wist ze niet hoe dat over te brengen? Tis natuurlijk nu 1 kant van het verhaal, en een verhaal heeft altijd 2 kanten. Misschien vond ze dat ze te weinig verdiende? Of is er iets anders aan de hand waar niemand weet van heeft? Heb je haar zelf al gebeld om te vragen hoe en wat er aan de hand is waarom ze niet is op komen dagen?
ja precies.. ik zou wel even verhaal halen! Want misschien is er iets wat haar dwarszit maar ze niet duft te vertellen...