sex tijdens zwangerschap? ja 0F nee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 6 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik weet niet maar het lijkt me zo raar om wel te sexen als je zwanger bent.
    Maar sommigen in mijn omgeveving vinden het heel normaal om te sexen terwijl ze een baby in de buik hebben.
    Met alle standjes en alles er op en er aan.... ik vindt dit best raar.
    Lijkt me geen fijn idee iig. Sommigen verklaren me voor gek :( , maar lijk me echt heel raar dat je gewoon met een dikke buik ligt te sexen.
    Kijk bepaalde dingen kun je best doen natuurlijk ;) , maar echt HET doen nee.... :(

Hoe denken jullie er over?
    Ben ik echt een beetje overdreven of zijn er meer dames die er ook zo over denken...

Ik hoop snel van jullie te horen...

Dikke kus Swiggy ;)

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik was in het begin ook bang...maar 9 maanden zonder sex...jeeeeeeeees!

Wij hebben gewoon sex op nog steeds dezelfde manier, niet minder ruig dus eigenlijk...

Ik ga dus voor JA...in hoofdletters ;)

3. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Volgens mij is dit meer een vraag voor in het zwanger zijn ipv bij het zwanger worden

4. Niet meer actief

nou swiggy ik geef je gelijk... ik zou nu nog wel een paar het doen maar als mijn buik gaat groeien dan is het wel afgelopen met HET doen.
    Ik heb er gewoon zo'n raar beeld bij... met je kind in je buik en dan je man ligt er een beetje zo bij(in).... nee dat vind ik maar niks...
    De andere handelingen die je bij sex ook kan doen die blijven wel doorgaan, want nee 9mnd zonder sex.... pfffff ik zou gek worden! hihi

Ik zie trouwens dat we van de zelfde leeftijd zijn... ik ben dus niet de enige dus... hihihihihihi di eal vrij jong beginnen met een kleine.'

Liefs Dommeltje

5. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Wij zijn tijdens de zwangerschap gewoon doorgegaan. Gelukkig had ik niet zo'n grote buik, af en toe was het ook wat aanpassen, maar ik heb nooit een moment gedacht dat het raar of vreemd was. Ik moet eerlijk zeggen dat we op de dag dat de bevalling is begonnen HET nog hebben gedaan...

6. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap hebben we het ook nog gewoon gedaan. Iets minder fanatiek en minder gekke standjes, maar het kan prima hoor!

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik moet er momenteel niet aan denken! Nee dus.
    Ben veel te moe. Bovendien heb ik al eens een miskraam gehad en wil ik dit gevoel nooit weer hebben. Je kan soms een betje vloeien na de seks als je zwangerbent. Ik zou in zo'n geval eenz enuwenbom worden en mijn nagels tot mijn vingerkootjes afknagen....

8. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    hoi hoi,

Wij zijn nog niet zwanger maar waren toch wel van plan om gewoon lekker verder te sexen als het zo ver is, het kan geen kwaad en volgens mij merkt het kindje daar niets van.

Maar je moet natuurlijk gewoon doen waar je je zelf het beste bij voelt. :D

Groetjes Pebbles

9. Niet meer actief

Seks is iets heel natuurlijks dus ik blijf het gewoon doen hoor, goed voor de ontspanning haha, seks is bij mij iets heel erg normaals dus zie niet in waarom het raar zou zijn maar daarentegen ben ik wel hee erg vrij opgevoed, kan gewoon de hele ochtend naakt in huis lopen en het dan geeneens meer merken dus misschien ben ik wat vrijer dan normaal...

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wij sexen gewoon door hoor. Niet ieder standje is even lekker maar er blijft meer dan genoeg mogelijk. Wel merk ik dat Junior stil is als wij bezig zijn. Ik voel haar nooit bewegen als ik aan het sexen ben. En of je nu het doet of loopt, of fietst, of je huis schoonmaakt, je baarmoeder beweegt wel hoor.

11. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    het schijnt trouwens zo te zijn (las ik ergens) dat het helemaal niet slecht is;

van de 100 vrouwen hadden een aantal wel sex en zij waren helemaal niet overtijd bij de bevalling, terwijl de dames die niet aan sex deden een groot %tage overtijd bevallen is.. sex schijnt de bevalling dus positief te stimuleren ofzoiets..

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik snap je gevoel wel.
    maar als ik me goed voel gaan wij lekker door (als ik ooit nog eens zwanger ben hahahah)
    die baby voelt en ziet niks hoor hihihihi

13. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    een dikke JA voor sex tijdens de zwangerschap ...ik kan me niet voorstellen om het 9 mnd. niet te doen :( ...we hebben onze standjes een beetje aan moeten passen ..maar genieten dat doen we nog steeds heel erg van de sex(liefde bedrijven) samen

14. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    JA JA JA JA JA JA JA JA JJA JA!

gewoon lekker door sexen de baby heeft er geen last van en ik moet zeggen toen ik zwanger was van mijn zoontje wilde ik sex heel veel sex en kreeg ik het niet dan was het huis te klein hihihihihihi (HOrmonen) :oops:

het kan geen kwaad en je vind vanzelf wel een lekker en passend standje met die dikke buik.

15. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Jep gewoon doorsexen is gezond ;)

16. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Het is wel even wennen en we doen het rustiger aan...maar het antwoord is JA.

Liefs

17. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Heb laatst op discovery een programma gezien waarin het ook ging over sex tijdens de zwangerschap.
    Maar het schijnt dus juist goed te zijn voor je baby, omdat je lichaam dan endorfinen, zogenaamde 'gelukshormonen' aanmaakt. Dus.... ;)

18. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik weet niet hoe het is maar why not :(:

19. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Wij gaan er ook gewoon lekker mee door, je vind vanzelf wel een goede houding!

20. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    je kunt gerust door gaan met vrijen hoor. Ik moet zeggen dat de lust bij mij de 1e 3 maanden eigenlijk minimaal is, maar bij mijn vorige zwangerschap kwam het daarna juist goed terug.. Hopelijk nu ook weer ;)

Deel Deze Pagina