Vandaag heb ik echt een baaldag! Ik geniet van ieder moment van de zwangerschap en ieder kwaaltje zie ik als mooi teken van leven van mijn kleintje. Vandaag heb ik alleen echt een baaldag! Ik baal ervan dat ik niet meer kan sporten zoals ik gewent ben, heb onweerstaanbare trek in filet american, baal ervan dat ik niet meer op mijn buik kan slapen, mijn veters niet meer normaal kan strikken, elke stap die ik zet zeer doet in mijn buik, etc. Ik heb dit nog niet eerder gehad en schaam me er ook een beetje voor. Ik zou niet moeten zeuren, maar moeten genieten! Ik kan gewoon niet wachten om ons kleintje te zien en vast te houden. 15 weken lijkt zo kort, maar het duurt nog zo lang. Zijn er mensen die dit herkennen?
Oh zo herkenbaar, je hebt af en toe echt van die dagen er tussen zitten. Ik heb er van de week ook weer een gehad. Hormonen doen nu hun werk en dat kan je maar het beste over je heen laten komen, je zal zien dat het morgen weer beter gaat. Knuffel, Duveldraakje
Nu al! Had ik ook hoor! Gewoon niet leuk meer. En 't wordt alleen maar erger... Ik ben nu 37+1 en ik ben 't ook zo spuug zat...! Sterkte!
Nou bonnie, het is heel normaal een keer een baaldag te hebben hoor.. het zwanger zijn wordt ook zo geromantiseerd en je MOET maar een roze (of blauwe) wolk hebben, nou dat is echt niet bij iedere vrouw het geval. Ik vind het geweldig dat ik een kindje mag krijgen en fantastisch dat de natuur dit allemaal zo kan maken, maar de zwangerschap zelf vind ik nou niet echt een feest te noemen. Dus lekker even balen, je hier zeker niet voor schamen, en hopelijk morgen weer genieten!
hey meid ik heb ook echt van die dagen en het word steeds erger ik ben van af het begin al niet lekker ziekenhuis in en uit maar goed heb nu zo iets van nog 6 weken wachten pffff wat lang. en het andere moment denk ik nog MAAR 6 weken hahaha. oww en dan het slechte slapen pijn in rug buik gewoon weer eens lekker filet americain kunnen eten lekker wijntje kunnen drinken. KLaag klaag klaag. maar we weten allemaal waar we het voor doen en ik heb het er voor over. maar het is soms zo lekker om even je frustraties kwijt te kunnen liefs jane
Ik heb ook regelmatig zo'n baaldag gehad en nu nog steeds. Ik vind het heerlijk om zwanger te zijn de kleine in buik voelen schoppen, maar ik ben het soms ook meer dan zat. * wil weer mijn eigen kleren aan * wil weer eens lekker glaasje wijn drinken * wil onze hummel eindelijk in mijn armen hebben * wil weer een lekker blikje red bull drinken * wil weer 'normaal' kunnen slapen zonder wakker te worden bij ieder draai omdat mijn buik in de weg zit. * wil weer van sex genieten zonder een dikke buik kan zo nog wel ff door gaan maar ja daar hebben jullie ook niks aan Wat ik wil zeggen gewoon ff lekker balen en straks weer lekker genieten.