Goedemorgen allemaal, Toen ik vanmorgen de deur opendeed naar de tuin lag ons konijn dood het was echt zo'n onwijze lieverd, de andere konijnen snappen er ook niks van. hij was nog maar 3 jaar :x ik moest het even kwijt, thanks for sharing.... Liefs Roshi
He gatsie... dat is echt niet leuk! Altijd erg verdrietig als en een huisdier komt te overlijden. Heel veel sterkte!
Oooh, wat erg! Heel veel sterkte, ik heb zelf vorig jaar ook mijn 2 konijnen verloren net achter elkaar...weet hoe vreselijk verdrietig dit is! Heel veel sterkte!
Oh jee dat is echt niet leuk.. Ik weet uit eigen ervaring dat je je erg kan hechten aan een konijn. Aan elke dier wel trouwens.. Bij ons zijn er het afgelopen jaar 2 konijnen dood gegaan. Ze waren allebei ziek.. Toch blijft het niet leuk.. We hebben ze naar het crematorium gebracht hier in de buurt..
heeee jakkes wat jammer voor je ! veel sterkte ons konijn sjaak is ook 3 en moet er niet aan denken voor ons is hij net ons kindje en loopt ook veel rond en gaat nooit naar buiten zit ook bij ons op de bank of op schoot !
oh wat erg zeg. Ik weet hoe het is om een konijn te verliezen. Ik heb zelf afgelopen september een konijn verloren, ze was pas 1 jaar oud. Veel sterkte. Rust zacht Pongo.
Hoi, Wat vervelend voor je ! Zijn je konijnen wel ingeënt? De mijne waren dat niet en de eerste ging dood (we hadden er drie) twee maanden geleden. Twee weken later waren de andere twee zo ernstig ziek, dat we ze moesten laten inslapen. De eerste (mama) had een acute vorm van myxomatose, de andere twee (vader en dochter) een meer slepende vorm. Ik hoop maar dat jouw konijnen ingeënt zijn, dan hoef je je geen zorgen te maken. Succes ermee!