de titel lijkt me duidelijk, ik heb een baaldag. ik zit er ff helemaal doorheen. het begon eigenlijk gisteren al. doordat mn vriend gisterenochtend vrij was en alyssa de fles gaf was ze van slag. (ik doe normaal altijd de eerste fles door de weeks) gisteren was er nog weinig van te merken dat ze van slag was, alleen dat ze best veel heeft geslapen en gisterenavond tot 23.00 wakker is geweest. de laatste fles dronk ze niet helemaal leeg en toen wist ik al hoe laat het was, ik kon dus om 3.00 mn bed uit (ipv 4.00/4.30). vanmorgen was mevrouw alweer om 6.00 wakker. nou geeft dat niet als je goed geslapen hebt, maar ook dat was niet het geval. ik heb nog steeds last van bi en mn wervels in mn nek en bovenrug zitten niet goed (best veel pijn op dit moment). het verzorgen van alyssa is voor mij meestal best pijnlijk. vandaag wil ze dus absoluut niet slapen, terwijl ze wel moe is. het enige dat helpt om haar stil te krijgen is wandelen en bij mij zitten en het liefst dan ook nog lekker heen en weer gewiegt worden. dat is dus zeker op een dag als vandaag dat ik best veel pijn heb bijna niet te doen. ik voel me zo machteloos op het moment en ook een beetje schuldig tegenover alyssa dat ik haar nu niet de aandacht kan geven die ze wil. ik heb vandaag ook al heel wat traantjes gelaten. ik hoop dat ze nu in slaap aan het vallen is want dan hebben mijn oren ook even rust. ze ligt nu lekker in haar bedje zodat het voor haar lekker rustig is en ze misschien de rust kan vinden om in slaap te vallen. ik denk dat ik zo zelf ook even lekker mn bedje in kruip om wat energie op te doen. sorry voor weer een lang verhaal van mij, maar ik moet ff mn ei kwijt. liefs doris
He meid wat naar... ik snap goed dat je nu even baalt en er doorheen zit! Alyssa kan ook van slag zijn door de eerste sprong, qua leeftijd zou dat goed kunnen. Hopelijk kun je ook even slapen en kan je vanavond lekker op tijd naar bed en dat je man voor haar zorgt. Anders misschien een vriendin/moeder/tante vragen even te helpen zodat jij het wat rustiger aan kan doen of even lekker een paar uur kan slapen. Veel sterkte/succes!
heb vanmiddag een uurtje kunnen slapen. na de fles van 15.30 heb ik alyssa weer lekker op bed gelegt zodat ze wat meer rust heeft dan in de box. het was wel even huilen maar ze viel wel in slaap en ze slaapt nu alweer 3uur. ik heb ff bij kunnen komen en wat in huis kunnen doen. nu is mn man thuis en hij gaat haar zo wassen en de fles geven. de laatste voeding doet hij ook dus ik kan er vanavond lekker van genieten. normaal gesproken als ik een baaldag heb ga ik sporten maar dat gaat niet als je een kleinetje hebt en je oppas is zelf aan het werk. vanaf volgende week kan ik weer lekker sporten en dan gaat het met mn rug en nek hopelijk ook snel beter. alyssa was vandaag denk ik ook zo huilerig omdat ze steeds probeert haar duim in haar mond te doen maar dan trekt ze hem er zelf weer uit. ze wordt dan heel boos en wil dan ook de speen niet. dus dat speelde vandaag ook nog mee. maar meestal is het maar 1dag dat ze zo is en gaat het de volgende dag beter. liefs doris
Ik herken wat je schrijft over het van slag zijn als je man de fles geeft. Dit had Vigo in het begin ook heeeeeeel erg. Hij is altijd mij gewend (fulltime huismama) Vanaf het begin hebben mijn vriend in het weekend wisseldienst Op zaterdag ga ik er nog vroeg uit en kan hij uitslapen, en op zondag is het andersom. In het begin raakte Vigo ook helemaal van slag als mijn vriend die dag de verzorging op zich nam. Zijn een paar flinke zware dagen geweest kan ik je vertellen! Maar ik kan je ook vertellen dat het echt wel weer overgaat! Ze zijn nu nog gewoon zo klein... Have a little faith! Een sprongetje zou ook heel goed kunnen gezien de leeftijd. Ook ffies doorbijten, komt ook weer goed Het is alleen érg vervelend kan ik me voorstellen als je zelf lichamelijk ook niet helemaal 100% in orde bent. Dat is gewoon extra zwaar. Hopelijk volgende week gewoon weer lekker naar de sportschool meid! Lekker je frustraties wegsporten, en hopelijk naar een snel lichamelijk herstel!
gelukkig was het zoals ik al dacht maar 1 dag dat ze zo was. het was eigenlijk savonds alweer over. we zijn toen even naar vrienden geweest en daar heeft ze de hele tijd op een kleed liggen lachen (daar leek het op). gisteren was ze weer lekker vrolijk en vandaag is ze ook goed in dr doen. lekker op de grond liggen spelen met papa. liefs doris