Baalmomentje :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kniekie, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harrinda

Harrinda Niet meer actief

Tja, en dán duurt een dag al lang he? Liefs.....

2. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Kruimeltje! Wat fijn voor je.....van harte!!!

Wat betreft het vermijden van....ik zou dat dan denk ik gewoon even achterwege laten, hoe hebben andere collega's van je dat gedaan?

3. Kruimeltje2015

Kruimeltje2015 Actief lid

1 nov 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel!

Ik zal voor je duimen dat jij ook een positieve test in je handen hebt straks

4. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    Kruimeltje wat goed!!! en na hoeveel rondes? Super blij voor je.

Betreft het werken met stralingen e.d. ik zou toch een vertrouwenspersoon/leidinggevende in ieder geval in vertrouwen nemen, je bent niet de eerste die dit meemaakt. Maar ik zou het wel pas doen zodra je een positieve test in handen hebt. Voor die tijd zo gezond mogelijk leven, maar je kan ook niet alles opgeven en laten... Moeilijk iets, begrijp ik zeker! Maar dit is wat ik zou doen

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Over je vraag: ik doe gewoon alles nog tot een positieve test. Op school stop ik er na mijn ei wel weer maar op stage deed ik het nog wel omdat ik geen zin had om hun daar te vertellen wat er in mijn leven gebeurde. Ik het het met de dokter overlegd en hij gaf aan zolang ik niet extreem veel werd blootgesteld ik me niet te druk moest maken.

Anders zou ik nou al 1 jaar en 4 maand mijn werk niet normaal kunnen doen..

6. Kruimeltje2015

Kruimeltje2015 Actief lid

1 nov 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Direct de eerste ronde al. Dat hadden we gehoopt, maar niet verwacht.. We kennen zoveel mensen om ons heen die er heel veel moeite voor (moesten) doen om zwanger te raken. Daarom voelt dit wel extra bijzonder en voel ik me ten opzichte van een paar vriendinnen best schuldig.

Het is zo bijzonder dat het ons zo snel gegeven is <3

7. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Vandaag toch eindelijk ongesteld geworden... ben niet teleurgesteld, eigenlijk wel blij dat ik weet waar ik aan toe ben. Bedankt voor jullie steun allemaal :)

8. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    Wat een geluk kruimeltje!! En Knikie... duidelijkheid doet een hoop om het goed te maken ook al is het weer niet gelukt. Hoop hebben is slopend.
    Maar kruimeltje....wist jij wanneer jij je eisprong had precies? Of was het via de kalendermethode... Tips, we snakken er naar ;):D

9. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Jammer kniekie, maar wel fijn dat je weet waar je aan toe bent.
    Heel veel succes in de volgende ronde!!

Deel Deze Pagina