Dat mijn zoontje flink last kreeg van projectielbraken.. en dat ik door zowel het cb als de huisarts van het kastje naar de muur gestuurd werd
Dat ik zat ben van de hele dag maar pijn hebben (ribben zwaar gekneusd en een meisje in mn buik die daar vrolijk tegen aan ligt te drukken 😇
Dank je, ik ben gewoon niet iemand die hele dagen thuis en binnen kan zitten en dan ook nog eens alles laat liggen, gelukkig kan ik wel weer de kleine dingen in huis doen, maar moet gewoon even rust houden, komt vast wel weer goed.
Baalmoment: collega heeft rare (heftige) roddels over mij (over miskraam) en een andere collega (die in de mmm loopt) lopen rondbazuinen Pluspuntje: collega in kwestie zit nog in haar proefperiode en krijgt waarschijnlijk geen contract Karmaaaaaaaaaa!
Dat ons appartement maar niet verkocht wordt.. en we al 14 maanden onze dochter bij ons op de kamer hebben slapen wat heel gezellig is en we totaal geen last van mekaar hebben maar toch... ik baal wel eens dat we altijd stieken in en uit bed moeten en mekaar fluisterend weltrusten moeten wensen en ik baal dat ons meisje geen eigen mooie kamertje heeft maar dit komt allemaal goed. Er zijn veeeeeeeeele ergere dingen dus ik moet niet zeuren maar... ik baal wel haha