Kent iemand een kapster die goed op kan steken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Loe, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

In augustus gaan wij trouwen! En nou ben ik eens rustig aan het rondkijken. Ik weet al wel dat ik mijn haar graag opgestoken wil, met van die spiraalkrullen. Maar..ik heb nogal glad (niet qua stijl, tis wat golvend) haar en vooral heel fijn haar. Dus vroeger, als er eens ingevlochten werd, woeps......na een uur was het er al uitgezakt.

Daarom mijn vraag: Kent er iemand van jullie een kapster, graag in Apeldoorn of iemand die thuis kan komen, die echt goed kan opsteken EN raad weet met glij-haar?;)

2. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik heb ook ongeveer zulk haar en heb mijn haar laten doen bij een hele goede kapster :) me haar was ook zo opgestoken op onze bruiloft :D
    maar dat is hier in ijsselstein :(
    dus daar kan ik je niet zo goed mee helpen.....
    misschien hebben hun ook een kapsalon bij jullie in de buurt? zal eens kijken naar de naam voor je :)

3. Loe

Loe Niet meer actief

bedankt liane voor je reactie. Ja hier bij de kappersgroothandel kenden ze ook iemand, die zat in doesburg......Ja, kan daar wel dan een proefkapsel laten doen, maar ik zit met de trouwdag zelf...als ik dan heen en weer naar doesburg moet ben ik al bekaf voordat de bruiloft begint! (heb een hartaandoening)

Deel Deze Pagina