Hoi meiden, Ik zit met een probleem. Sinds ik vorige maand gestopt ben met de pil heb ik gewoon elke dag behoorlijke hoofdpijn. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik ongi was, maar dit is nu weg en ik ik heb nog steeds hoofdpijn. Gister ben ik naar de huisarts geweest en die heeft mijn bloeddruk gemeten en die was gelukkig goed. Ze vertelde mij dat ik elke dag dan maar de maximale dosis paracetamol moest gaan slikken omdat ik niks anders mag als ik zwanger wil worden. Waarschijnlijk is mijn hoormoonspiegel van slag en veroorzaakt dit die hoofdpijn. Ze hoopt dat ik snel zwanger ben want dan ben ik er hoogstwaarschijnlijk van af. Heeft 1 van jullie dit ook wel eens gehad en wat hebben jullie toen gebruikt om er vanaf te komen? Liefs Dyja
Hoi Dyja, Lastig zo een hoofdpijn. Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil ook meer hoofdpijn dan normaal. Mij valt het wel op dat het per cyclus verschilt. De ene keer heb ik er veel last van en de andere keer nauwlijks. Wat die hormonen toch niet allemaal met je doen?! Groetjes Alleentje
Dit is wel herkenbaar. Toen ik nog aan de pil was had ik veel hoofdpijn rond mijn ongi. Ik heb ook hormoon-migraine. Toen ik met de pil stopte had ik meer hoofdpijn. Soms hele weken. Tijdens mijn zwangerschap heb ik misschien 1x hoofdpijn gehad. En nu na de bevalling is de hoofdpijn weer terug... Ik merk dat het erger is rond mijn ei en ongi. Heeft dus echt met hormonen te maken. Ik heb paracetamol met codeïne, dat helpt redelijk. Verder op tijd naar bed en soms helpt het als ik in bad ga. Ik hoop voor je dat het minder is na het ´ontpillen´.
ook dit is voor mij herkenbaar, ik had de eerste 2 maanden na het stoppen van de pil VEEL hoofdpijn.. tijdens het slikken van de pil had ik met name hoofdpijn rond me menstruatie..ik heb ook toen medicatie gehad tegen migraine (rizatriptan) ook gebruikte ik regelmatig ibubrofen samen met paracetamol dat hielp wel goed icm een warme douche.. nu ben ik een paar maanden verder en heb ik weing last van hoofdpijn alleen de 1e 2 dagen van mijn menstruatie.. hopelijk heb je hier wat aan.. groetjes