Vet haar door Etos Zwanger Worden?

Discussion in 'Zwanger worden' started by BabsieG, Apr 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik slik nu een dikke 1,5 maand Etos Zwanger Worden en krijg de laatste tijd ineens erge last van vet haar. Ik heb het gevoel dat ik het niet eens lekker fris krijg. Heb dat nog nooit gehad. Als ik 's ochtends m'n haar heb gewassen, vind ik het er 's middags al weer viezig uitzien. Het is ook nog eens heel slap en futloos, valt meer uit dan normaal en de grijze haren komen in rap tempo tevoorschijn. Ik snap er helemaal niks van. Mijn kapster zegt dat het hormonaal is en aangezien Vitex Agnus Cactus wat in die capsules zit van invloed kan zijn op je cyclus (en kennelijk werkt op je hormoonhuishouding), vraag ik me af of het door die pillen kan komen. Afgelopen cyclus hoopte ik dat het vette haar een zwangerschapssymptoom was, maar ben gewoon ongi geworden (heftiger en langer dan normaal, ook door die pillen?) Zijn er hier meer meiden die dit slikken en problemen met hun haar (of cyclus)? Ik wil er niet zomaar mee gaan stoppen om het te testen, omdat ik weet dat er goede resultaten mee worden behaald.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik heb hier nog nooit last van gehad hoor.. ;)

Was je, je haar iedere dag? Dan wordt het sneller vet dan om de dag.. ;)

3. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Ik was m'n haar altijd om de dag, maar eigenlijk gaat dat nu niet. Heb toevallig vandaag én gisteren gewassen, omdat ik het er echt te smerig uit vond zien, maar ik doe dat normaal niet, omdat ik heb gelezen dat dat averechts werkt. Probeer als ik niet weg moet zelfs nog wat langer te wachten dan 2 dagen. Voordat dit probleem ontstond waste ik m'n haar ook even vaak als normaal en met dezelfde shampoo. Het enige wat ik heb veranderd is de Etos Zwanger Worden pillen en ik ben melk gaan drinken. Met dat laatste ben ik sinds een paar dagen gestopt om te kijken of het daaraan ligt. Vind het in elk geval knap vervelend. Als ik van niemand anders dit probleem hoor, zal het i.i.g. niet aan de pillen liggen denk ik en dat is dan in elk geval wel prettig om te weten. Dus bedankt voor je reactie :-D

4. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hoi,

Ik slik ook sinds een week of 3 deze pillen. Ik heb hier ook geen last van.
    Wel kan je gewoon je haar elke dag wassen, maar kies dan wel een shampoo voor elke dag. Die zijn vaak wat milder.

5. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    hoi hoi
    ik gebruik ook 'etos zwanger worden', dit is mijn eerste maand. ik heb hier ook geen last van. ik zou het gewoon nog even afwachten ...
    groetjes

6. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    ik slik ook 1,5 maand de "etos zwanger worden" pillen maar heb hier ook geen last van

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Hier nog iemand die geen klachten heeft, slik nu 1,5 mnd de pillen. Nergens last en hopenlijk is het snel raak !!!

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Geen last van.
    Ik weet niet of je de pil hebt geslikt en hoe lang je daar dan eventueel mee gestopt bent.Daar kan het namelijk ook aan liggen,dus dat het hormonaal is.

9. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    Ik wou even zeggen dat ik geen last van vet haar heb maar ik ben wel gestopt met de pillen. Ik gebruik clomid voor mijn eisprong. En nu heb ik elke maand een mooi eitje behalve de maand waarin in de pillen gerbuikte. Mijn hele cylcus is in de war. Ik gebruik nu eerst weer tabletten om ongesteld te worden en dan kan ik pas weer verder. Ik gebruik ze niet weer....ondanks alles goede verhalen. Ik blijf bij foliumzuur

10. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Ik heb op een Amerikaanse website gelezen dat je Vitex Agnus Cactus niet tegelijkertijd mag gebruiken met Clomid. Dat kruid zit in Etos Zwanger Worden, dus misschien ging het daarom niet goed (?). Je kunt ook nog 'normale' prenatale multivitamines slikken als je toch nog iets extra's wil doen, die doen namelijk niets met je cyclus. Bedankt voor je reactie! Hoop dat je gauw ongi wordt, zodat je weer verder kunt.

11. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Ben al dik 10 jaar niet aan de pil, dus dat zal het niet zijn. Daarom is het juist zo vreemd: heb behalve de pillen en dat ik melk ben gaan drinken niets veranderd. Maar het zal dus w.s. niet aan de Etos pillen liggen en dat is wel prettig om te weten. Heb inmiddels wel gelezen dat het drinken van melk heel veel invloed kan hebben op je haar. Mensen met haarproblemen bannen zuivel uit hun dieet. Ik ben nu een paar dagen gestopt met melk drinken. Ben benieuwd of het effect gaat hebben. Ik wacht het even af.

Iedereen bedankt voor de reacties en succes met zwanger worden!

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @babsie....dat wist ik helemaal niet....maar welke pillen zal ik dan kunnen gebruiken?
    Ik hoop dat het voor jou opgelost is door geen melk meer te drinken

13. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

@Lima84, je zou van Kruidvat Vitaal Zwanger kunnen nemen, Dagravit Mama en Baby of Gravitamon. Deze beïnvloeden je cyclus niet, want bevatten alleen de normale multivitaminen en mineralen die je ook uit je voeding kunt halen (plus natuurlijk foliumzuur). Er zullen er vast nog meer zijn, maar die ken ik niet. Ik hoorde van de IVF-verpleegkundige dat die van het Kruidvat prima volstaat en die is nog het goedkoopst ook (doe nu geen IVF meer hoor, dat was een paar jaar terug).

Share This Page