Zijn er dames die hier ook ervaring mee hebben? Ik ben werkzaam op een basisschool voor drie dagen in de week. Ik ben hier in oktober begonnen, maar ik heb maar een contract tot augustus 2008. Als alles voorspoedig verloopt dan ben in midden/eind juli uitgerekend. Maar hoe zit het dan met mijn zwangerschapsverlof? Krijg ik dan de eerste weken van mijn werkgever? En moet ik dan de weken na de bevalling via het uwv regelen? Zou het prettig vinden als iemand hier ervaring mee heeft en mij kan helpen... Liefs misspiggle
stopt het helemaal definitief? Geen zicht op verlenging? Ik zou het gewoon even overleggen op je werk, ik neem aan dat ze het al wel weten? Je kan ook contact opnemen met het UWV, die kunnen je misschien ook verder helpen. Je hebt iig recht op 10 weken verlof na je bevalling en als je werkgever je contract niet verlengt zal dat geld van het uwv komen, maak je daar maar geen zorgen over!
In eerste instantie stopt het definitief. De school waar ik nu werk houdt er namelijk mee op en ik zit nog min of meer in de 'invalperiode'. Dit is bij ons een periode van drie jaar en dan daarna moeten ze je een baan aan bieden. Dus er is eventueel wel uitzicht op wat nieuws na de bevalling, maar dan op een andere school (wel binnen dezelfde organisatie). Het is een heel gepuzzel binnen het onderwijs
ik zou gewoon even contact opnemen met iemand van de administratie ofzo, ik neem aan dat je voor een overkoepelend bestuur werkt (ik zit ook in het onderwijs Anders gewoon aan je leidingevende vragen, je werkt nu voor hun dus zei moeten het regelen lijkt mij. Vragen kan altijd toch
Ik had precies hetzelfde maar dan het afgelopen jaar. Je mag me pb-en als je meer wilt weten. Liefs, Jody