Baan kwijt:(

Discussie in 'De lounge' gestart door Mowtom, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik zit hier al canaf november in de ww, ook kinderopvang.. Solliciteer me gek maar echt niets te vinden! Geen idee wat ik nu moet doen..
    Ben wel voor mezelf begonnen in thuiswerk, dus hoop dat dat een beetje gaat lopem, heb ik toch een zakcentje! Ga daarnaast als mn ww afgelopen is een avond schoonmaken in de week en verder zien we wel! Succes!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Yep, het is heel naar om je baan kwijt te raken (ik weet er alles van) en wens iedereen veel succes bij het vinden van een nieuwe baan.

Maar... die regering.. die hebben we zelf gekozen hoor ;)

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nu de volgende dag voelt het nog oneerlijker aan...pffff man wat deed ik dit werk graag!

Zoveel mensen nu zonder werk in de kinderopvang! Als ik dat hier al lees.... :(

Ik hoop dat ik een andere baan vind maar ja ze liggen nu eenmaal niet voor het oprapen. Ik mag nog tot september blijven en tot Jan salaris maar toch...

En even over doe regering....deze heb ik niet gekozen! Althans, ik heb niet op een partij gestemd die hiervoor was;)

4. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik kom ook uit de kinderopvang en ga nu als gastouder werken. Hopelijk kan ik hier dan in elk geval genoeg mee verdienen om onze vaste lasten te kunnen betalen. Maar het is gewoon balen! Hopelijk trekt over een tijdje de kinderopvang weer aan.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    In een democartie is het niet anders he, ;)

Maar ik heb niet voor deze regering gekozen. Dan zat er een hele andere partij in. :)

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier idem!

Werd ik net benaderd door een telecom bedrijf heb daar gesolliciteerd op een functie als verkoopmedewerker in de winkel.
    Cv mee gestuurd ( waar toch duidelijk mn opleidingen etc bij staan ) Ik heb mijn MBO4 niet afgemaakt.

Moet je voor een verkoop functie al een afgeronde HBO of WO diploma hebben.. Nou dan vraag ik me echt af of ik ooit wel aan het werk ga komen:)

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Balen zeg!!
    Hier zit he nog steeds stampensvol op de drukke dagen.Soms snap ik het niet helemaal.

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Tja onze vestiging draaide ook gewoon goed maar ja het hele boeltje is op de schop gegaan... Helaas heeft het ons niet geholpen dat wij het zo goed deden...:x

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

WIJ hebben gekozen voor deze regering.. dat heet een democratie.. tja.. zo werkt het wel.

Deel Deze Pagina