Sinds de geboorte van mijn jongste, ruim anderhalf geleden heb ik echt een lelijke huid vol met pukkels. Ik heb toen een tijdje een pil gebruikt welke pukkels tegen gaat, maar ik gebruik inmiddels al een tijdje geen pil. Heb al een aantal crèmes en clearasil producten geprobeerd, ging regelmatig naar de zonnebank, eet zelden varkensvlees en drink veel water... Alleen lijkt niets te werken. Nu zag ik pas producten van gladskin voor acné, eczeem en roodheid, maar vind niet zoveel ervaringen op internet dus ik ben benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben? Of wellicht een ander wondermiddel kunnen aanraden? Wil nog 1 product proberen voordat ik naar de huisarts ga.
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Ik gebruik nu een creme van la roche-posay. Effaclar duo+ De eerste drie weken werd het wat erger en nu echt een gladde huid gekregen. Ben er zo blij mee! Ik heb dit via internet besteld. Weet niet meer precies hoe duur maar is goed te doen. Echt een aanrader! Voeding en veel water maakt inderdaad weinig verschil. Het is echt hormonaal. Had jij ook eerste drie maanden vd zwangerschap veel pukkels en de rest juist mooie huid?
ik zou kiezen voor verzorgingsproducten met tea tree erin(en dn natuurlijke variant, van de tuinen of bv de bodyshop) en dan in combinatie met een multivitamine speciaal aangepast aan de huis en haren, of rode klis die is bloedzuiverend en helpt daarmee de afvalstoffen af te voeren.
Routine van clinique.. Ik heb sindsdien echt een hoop minder pukkels.. Krijg nog steeds wel een enkele puist voor ik ongesteld ben maar echt mijn huid is zoveel gelukkiger. Hun hebben ook een speciale acne lijn.
Ik heb het normaal gesproken ook. Nu tijdens de zwangerschap heb ik even nergens last van. Voeding helpt hier ook niets helaas.. ik merk dat ik er vooral last van heb rondom mijn menstruatie. Ik lees even mee dus.