wij hebben een nieuwe tandarts en ik moet zeggen ik heb er maar een kil gevoel bij. Het gaat ze volgens mij alleen maar om het geld verdienen. Er moet het een en ander gebeuren bij me man en bij mij. prima wat moet dat moet. Maar kan je zelf bepalen waneer je wat wil laten doen? Of bepalen zij dat echt voor je? want ik heb echt geen trek om alles zo even te laten doen. Daarbij heb ik verteld dat me man enorme angst heeft voor de tandarts. Zij doen daar helemaal niks mee, hij moet gewoon in de stoel gaan zitten. Zij zien wat er moet gebeuren en daar moet je het maar mee doen. Me man heeft echt zoiets van bekijk het maar ik kan dit niet. Nu wil ik dus weten stel dat hij moet boren en een kies moet laten trekken, mag je dan zelf bepalen van goh laat me eerst die kies maar trekken. Zie ik een andere keer wel of ik het boren aandurf ofzo?? Vind het zo sneu voor me man want hij is er echt als de dood voor maar wil wel graag geholpen worden maar niet op deze manier! en hoe zit het met overstappen naar een andere tandarts eigenlijk. Kan je dat zo doen?
Wij hebben dit probleem ook gehad en ik ben gewoon overgestapt naar een andere tandarts. Degene waar we eerst bij zaten deed van allerlei handelingen zonder het te overleggen waarbij we iedere keer met torenhoge rekeningen zaten. De tandarts waar we nu bij zitten overlegt eerst wat hij gaat doen en of we dat meteen willen of een andere keer. Ik zou dus op zoek gaan naar een andere arts, want je moet je er wel goed bij voelen.
je kan gewoon zo overstappen heeft mijn man ook gedaan hij is al 8 jaar niet geweest omdat mijn stoere ven t bang was voor die kerel, dus toen ben ik op zoek gegaan naar een vriendelijkere tandarts die wel met gevoel te werk ging, mijn man kon zelf beslissen hoe en wat en hij stelde hem echt op zijn gemak, zelfs nog een bakkie koffie gedaan met de tandarts voor die in de stoel ging, ik zou zeggen stap eens naar een andere en vraag wat de mogelijkheden zijn als je er bij deze tandarts niet uitkomt.. succes!! oh ja en wat betreft bijvoorbeeld eerst trekken en dan boren dat beslist de tandarts meestal wat er op dat moment "noodzaak" is..
ja precies ik heb al vele gebeld hier in directe omgeving maar ze nemen allemaal geen patienten meer aan grrrr dus ik zal echt buiten onze omgeving dan moeten gaan zoeken denk ik. Straks maar ff overleggen met me man. ik vind het iniedergeval belangrijk dat hij zich op zijn gemak voelt want hij is gewoon echt bang!
zo'n tandarts hebben wij ook gehad.. na jaren gingen we weer een keer naar de tandarts..moest ook aardig wat gebeuren.. Mijn vriend ook als de dood voor de tandarts,dat ook gemeld,maar werd niks mee gedaan.. Zelf ook 1x huilend in zijn stoel gelegen,toen besloten naar een andere tandarts gegaan. Hier was ik een keer heen gegaan met spoed,moest toen een wortelkanaalbehandeling krijgen. Deze tandarts was toen zo lief,dat ik naar haar ben overgestapt.. Mijn vriend is nu ook een paar keer bij haar geweest en het bevalt hem prima.. ze gaat heel goed om met het feit dat hij bang is.. das voor mij een belangrijk punt Dus ja,volgens mij mag je gewoon overstappen naar een nieuwe tandarts
hm dan ga ik toch eens op zoek naar een andere want ik weet zeker dat hij zich hier echt niet laat helpen!