vervelende gewoontes van jouw partner

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Elke ochtend als ik opsta erger ik me weer dood aan de enorm irritante gewoontes van mijn partner namelijk:

hij laat de laptop altijd aanstaan!!! vanaf de avond daarvoor tot wanneer hij er weer op moet.

als hij savonds nog iets gegeten of gedronken heeft kan hij vervolgens volgens mij de wasbak niet vinden want hij zet alles op het aanrecht ipv in de lege wasbak!!!

zijn sporttas die hij altijd in de gang laat staan. en die ik een keer ga wegsmijten want dat ding staat altijd in de weg of ik struikel eroverheen.

en hoe vaak ik hem ook heb gevraagd of hij die dingen niet meer wilt doen het heeft geen zin. lief vragen, boos, woendend het maakt echt geen reet uit. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:x

wat voor vervelende gewoontes heeft jouw partner?

2. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Hoe lang hebben jullie kan ik ook nog even: :x:D
    Ik heb er de P in dat hij altijd zijn voetbaltas in de gang laat staan.
    Met douchen niks in de wasmand doet.
    Zijn kleren altijd laat slingeren en op het laatste moment een halve kledingkast in de mand gooit (ik vertik het om voor hem te doen)
    Dat hij alles uitsteld met opruimen.
    En zo nog veel meer..........

3. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    haha wat een leuk topic dit.....die van mij:
    *zet ook altijd alles maar gewoon op het aanrecht ipv de vaatwasser
    *laat de lichten aan staan
    *pas na 100x keer vragen laat ie de hond uit
    *haalt zn plas niet van de wc bril ....gadver!
    *laat de melk uit de koelkast
    *gooit zn kleding s avond gewoon over de stoel en laat het dan gewoon liggen todat ik het opruim
    *laat zn schoenen overal slingeren.
    MAAR VERDER IS HIJ GELUKKIG HEEL ERG LIEF.

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    -neuspeuteren (bij vrienden ofzo, jak!)
    -vieze sokken laten slingeren
    -twijfelen (zal ik dit, zal ik dat, of dat of dat of dat....om vervolgens bij z'n eerste idee uit te komen)

En vast nog meer waar ik nu niet op kom. ;)
    Maar verder is hij gelukkig HEEL lief! :D

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dat hij altijd alles laat slingeren (sokken post voetbaltas).
    Dat hij laks is.
    Dat hij niet kan zoeken/opruimen

6. lennylenn

owja ik vergeet nog iets... hij is met sommige dingen ontzettend laks! oowwwww daarmee haalt hij echt het bloed onder mijn nagels vandaan.

zijn pinpas was kapot..deed het echt zelden en het heeft serieus maaaanden geduurd eer hij een nieuwe ging halen. nu kreeg hij een nieuwe..raakt hij het dezelfde week weer kwijt. zuchhttttt

hij regelt de belastingdienst zaken. als we dan een brief thuis krijgen van herberkening van... duur thet ook weer eeuwen voordat dat ingevuld wordt.

en als laatste. als hij tv kijkt is hij helemaal van de wereld hij ziet en hoort niemand. ik kan dan nog zoveel lullen en als ik klaar ben en dan zeg..toch??? dan is het stil..heeft hij me helemaal niet gehoord.

maar idd hij is wel een schatje hoor hahaha alleen heeft ie van die dingetjes waarvan ik helemaal naar word

7. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi,

-rochelen in de badkamer na het tandenpoetsen en dan zodanig hard dat de hele buurt en van kan meegenieten.
    -badkamer kleedje niet even uithangen na het douchen of druppels droogvegen
    -shirts die 1 x gedragen zijn uithangen maar ze vervolgens niet meer in de kast hangen of nog eens dragen. Doe het dan meteen in de wasmand...;)
    -overal schoenen laten liggen
    -afwassen en drogen maar dan niet even het fornuis schoonvegen en de oppervlakken schoonmaken

en nog wel het een en ander....

Charlie

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Die van jou weet d ekeuken tenminste nog te vinden. DIe van mij laat het gewoon op de salontafel staan 9 vd 10x.
    Wasbak of aanrecht zou mij niet uitmaken, zou beide al een vooruitgang zijn hahaha

9. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Mijn vent ruimt zijn troep niet op :D De sokken liggen naast bed in bed,sportspullen op de eettafel (!) en aan zijn kant van het bed liggen bergen kleren. En oh ja: het doucheputje is vaak verstopt door zijn lange haren.

Gelukkig is hij heel lief. Ik mocht dit namelijk ook gewoon van hem vertellen hier *gniffel*

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Grappig, komt me heel veel bekend voor! :D
    Tis een schatje, maar soms......

Wat ik zelf vooral erg vervelende dingen vind:

Lege verpakkingen terug in de la/kast leggen. (gister nog met paracetamol, allemaal lege strips! zit ik dan met mn koppijn..)
    Flessen/pakken drinken niet terug in de koelkast zetten.
    Na tandenpoetsen niet ff de tandpasta opruimen. Ligt altijd plat op de wasbak met het dopje eraf.
    Als ie eens een broodje smeert o.i.d., ziet de keuken er úit! Echt niet normaal. :D

Och zo kan ik wel uren doorgaan, maar tis een schatje hoor. :D Haha!

11. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    die van mij wacht te lang met zn teennagels knippen!!! ik vind het zoooooo erg haha (ben al erg vies van voeten).
    enne hij doet gewoon helemaal niks in huis! hij kookt en zorgt voor de kleine als ik te werk ben maar verder.......

12. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    -Zijn schoenen altijd voor de deur laten staan, heb al gezegd dat ik ze volgebde keer buiten gooi.
    - vieze borden altijd voor de magnetron zetten ipv de afwasmachine, die zit eronder.
    - vieze was niet opruimt.
    - Aylins kleren altijd binnenstebuiten uittrekt en ze dan niet terug draait.

13. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hahah alle dingen die je leest zijn zo stereotyp van wat je altijd hoort haha. mijn man is erg netjes, dus niks te klagen wat dat betreft.

14. lennylenn

ooooowww meid hou op!!! deze hier ook! soms schrik ik er echt van! en dan verbaasd zijn als hij geen voetmassage krijgt:(

15. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    haha ik raak zn voeten zo en zo niet aan haha soms gaat ie me pesten door met zn voeten over me benen te gaan zoooooo bah!

16. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik dacht dat ik me vaak irriteerde :$

dat van kleren niet in de wasmand gooien deed hij ook, totdat ik er een wasmand bij heb gekocht en deze nu in de badkamer heb staan.. het gaat eindelijk goed :D

Waar ik me wel dood aan erger is dat als hij ze sokken uit trek dat het dan van die bolletjes zijn, en deze gewoon zo in de wasmand gooit :x Ik ben vies van voeten en hou er ook niet van om met mijn handen in zijn gedragen sokken te wroeten :x

dat was het wel :D

17. danip

danip Niet meer actief

Hihi ja ik heb er ook nog wel een paar!

- De was nooit in de wasmand
    - teennagels niet knippen, maar eraf pulken :(
    - Laks, als hij vandaag iets moet gebeurt het na 2 weken
    - pakken melk gerust een hele dag op het aanrecht laten staan
    - lege pakjes gaan terug in de (koel) kast (gasten krijgen vaak luchtkoekjes!)
    - half opruimen en dan supertrots zijn (maar das ook wel weer schattig)
    - Als ik vraag of hij de was wil doen, wast hij alleen zijn eigen kleren! haha heel vaag...

En voor de rest is hij helemaal perfect :D Hij doet nog veeel meer goed, die lijst zou veel langer zijn gelukkig.

Ben ook wel benieuwd wat ze over ons zouden schrijven!

18. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

hahaha ik herken hier heeeel veel in! Vooral het half-opruimen waar hij zo trots op is. Toçh mag ik absoluut niet klagen! Hij helpt me ook echt daar waar hij me helpen kan; zelfs na een werkdag van meer dan 12 uur. Dus nee; ik neem alle ronslingerende sokken en pakken melk op aanrecht voor lief hoor! Tis echt een lieverd!! *zucht*:)

19. Samama

Samama Niet meer actief

Kleding nooit in de wasmand gooien (komt ook omdat ie weet dat ik het dan wel opraap), zijn afwas op het aanrecht laten staan ipv in de vaatwasser zetten, de tv met een film altijd loeihard zetten, een enorme gaos in de keuken achterlaten als hij heeft gekookt.

Maar ach, ik ruim het met liefde allemaal op :D

20. danip

danip Niet meer actief

#20 danip, 17 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2010

Haha ja he? Ik vind het vooral grappig als hij de keuken heeft schoongemaakt na het eten. Dat schoonmaken betekend dus dat de borden in de afwasmachine staan... klaar! ...en dan zitten de etensresten nog in de wasbak, het gasstel is nog vies, de tegeltjes zitten onder de spatten, er ligt nog een leeg pakje van de kruidenmix inclusief een hoopje kruiden over het aanrecht verspreid, en als ik geluk heb dan heeft hij om alle rotzooi heen met een doekje geveegd!

En ook de wc schoonmaken is leuk, dat betekend namelijk een scheut bleek in de pot, en daarna weer verder gaan met de leuke dingen des levens, en roepen dat het klaar is en ik maar even moet kijken hoe goed hij het wel niet heeft gedaan ;) (later zei hij dat ik dan maar had moeten zeggen dat hij de wcRUIMTE schoon had moeten maken en niet alleen de wc whaha.. ;))

Deel Deze Pagina