Foto's/ideetjes interieur zwart/wit gevraagd!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaKitty, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    We wilden koloniale meubels, maar nu we witte meubels hebben gezien, en een prachtige zwarte bank, zijn we om: zwart/wit.
    Witte meubels, grijsachtige vloer en zwarte bank. MAAR wat verder? Wat op de muren? Iemand foto's? Ideetjes? Tips?

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ik lees even mij, wij gaan binnekort verhuizen en ik wil ook alles zwart wit gaan doen..
    tegen het zwart aan 60 bij 60 cm plavuize hebben we al bersteld..
    zit alleen al een hele poos met me handen in me haren wat we nu op de muren gaan doen :(
    spierwitte muren vind ik ook niks en het word zo snel vies (we hebben een hond)

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nee idd dat vind ik dus ook niets...
    Ik zat te denken aan roomwit behang met barok figuren (alles zelfde kleur) erdoorheen....dan ist niet zo saai effen...

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb geen hele zwart/witte inrichting, maar ik heb op 1 muur in de woonkamer wel zwart/wit/zilver barok behang. Erg leuk al zeg ik t zelf! Ik ben nu op mijn werk, dus heb er ff geen foto van.

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wij hebben ook een zwart-witte inrichting en hebben op 1 muur (achter de tv) een zwarte baan van behang en verder de muur achter de bank heel licht bruin. Dat hebben we later gedaan want alle muren wit was wel heel kil. Nu is het ook gezellig.

6. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Wij hebben niet helemaal zwart/wit maar wel een barok behang zal even proberen een plaatje neer te zetten

7. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

8. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    natas, dat is ook heel mooi !!

maar ik zat een beetje te denk aan die behang wat mermaid zei..
    dat is volgens mij wel dezelfde als de jouwe maar wil hem dan op 1 muur en dan zwart met zilver..

pfff wel moeilijk hoor hihi..

9. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

wij hebben een grijze muur en grijs vloerbedekking, glazen eettafel en salontafel witte eetstoelen en zwarte bank.
    dus alles echt zwart,wit,grijs, maar dan wel accessoires in het groen nu, en dat veranders iedere keer weer.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tja wij hebben niet helemaal zwart wit....
    en ben nog niet tevreden over de muren, het is me iets te wit...
    en moet nog een nieuwe bank want de is beige.

Onze vloer is oud geleefd eiken hout
    meubels ook allemaal eiken hout
    de gordijnen zijn zwart barok, panelen zijn wit {helaas vind ik ze te druk en wil ik nieuwe eigenijk maja ben nog niet helemaal uit wat ik dan wél wil}
    verder zwarte lampen met van die glaasjes eronder
    onze openhaard is zwart en de ombouw steen met wit
    en dan als aankleding hebben we donker paars
    en dan nu nog een nieuwe bank....
    ik wil teveel.....

11. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    wij hebben 1 muur helemaal zwart gemaakt echt heel zwart, en de rest witte muren maar dan bv op canvas schilderijen van onze trouwdag en onze honden in zwart wit.. die zwarte muur staat echt heel mooi vooral met zon kroonluchter er voor ..
    succes met de inrichting

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hier zwart/wit! Wij hebben enkele muren groen gedaan, breekt ook lekker!

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Kleurtjes! Lekker fel. Ik zou kleine accenten maken met allerlei tinten van 1 kleur. Dus bijvoorbeeld roze: zachtrose, turquoise, etc. Misschien combineren met nog een andere kleur.

Dan zou ik bijvoorbeeld dit in kleur doen: kaarsen, kussentjes op de bank, placemats, onderzetters, kandelaar, kroonluchter in kleur, misschien wat decorstickers. En een leuke canvasfoto boven de bank, een spiegel met een gekleurde lijst, noem maar op!

Deel Deze Pagina