Baard en/of snor?

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heeft jouw partner een snor of baard?

1. Alleen een snor

2. Alleen een baard

3. Snor en baard

4. Stoppeltjes

5. Nee, geen van allen, maar zou het wel leuk vinden

6. Nee, geen van allen, en zou graag willen dat hij het zo houd

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Ik had gestemd op geen van alles. Maar hij heeft wel vaak stoppels. Die had ik even over het hoofd gelezen. Stoppels vind ik ook wel mooi.

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Mijn man heeft een baard en snor. Niet zo'n volle baard hoor, een dun snorretje en zijn baard blijft echt beperkt tot z'n kin (heeft verder niet veel haargroei in zijn gezicht)

Eerst had hij lang haar, maar hij werd kaal en het moest eraf, dus dan maar dit :p

3. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik hou niet van baarden en snorren.. mijn man heeft wel eens stoppels van een paar dagen maar dat vind ik nog wel mooi. Maar daarna weer lekker glad..;)

Vroeger had ik een boek van roal dahl, de griezels, meneer griezel had een baard en snor waar altijd etensresten inzaten. Dat vond ik altijd zo'n goor tekeningetje:D dat weet ik echt nog heel goed! Misschien is daar mijn afkeer van snorren en baarden vandaan gekomen.

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hahaha stoppels, eens per week gaat het er af en dan is hij glad en dan laat hij het weer staan voor mij tot hij zich er aan irriteert. Ik vind het sexy bij hem staan :D maar glad is ook erg lekker haha, dilemma :p

5. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    hier heeft manlief stoppels, hij scheert zich met de tondeuse want helemaal gladjes vind het zelf niet fijn.
    Dus hier altijd een gestoppelde man, en ik hou der van:D

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Geen van beiden en daar ben ik erg blij om. Heb een vrij gevoelige huid en als hij zich vergeet te scheren, schuurt hij me al helemaal bont :(
    Hij mag van mij beslist dus geen baard en/of snor laten staan, (maar heeft daar zelf ook niet echt behoefte aan :)).

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hij laat beiden een week of 2-3 staan en haalt het dan weg.. Superveel is het niet, maar stoppeltjes omschrijft het ook weer niet goed genoeg, dus hij zit er een beetje tussenin.. Ik vind het leuker staan wanneer het er weer af is, maar ook met is ie toch wel heel sexy.. :)

8. Deliana

Deliana Niet meer actief

Een 3 dagen baard/snor.

Zonder vind ik het echt helemaal niets, krijgt hij zo'n babyface van.

We hebben een "afspraak": hij houdt de stoppels voorlopig en mijn haren gaan niet ultra kort, dat vindt hij weer helemaal niets :)

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Als man zich 's ochtends scheert heeft 'ie 's avonds al een flinke stoppelbaard en snor.
    Nu trimt 'ie het een keer in de week. Ik vind het zoooo sexy staan. Vooral als het wat langer is, dan komt er een mooie rode gloed door.

10. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Mijn ex is een jezusfiguur met een snor en baard.

11. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Zelf heb ik nogal dik haar , van nature flinke wenkbrauwen en lichasmsbeharing. Samen zijn we dus nogal een harig stel geweest. Ik hoop maar dat het goed komt met ons zoontje.

12. nono

nono Niet meer actief

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  14. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Beide, niet te lang, maar wel lekker! Ik hou er wel van!

15. AzA

AzA Niet meer actief

Hahhaa a man without his beard is like a lion without his mane :D

16. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beide, ik wil stiekem dat hij het eens per maand er af scheert want ik vind z'n hoofd zonder baard/snor ook zo mooi :) Hij scheert alleen als we uit eten gaan/naar de bios.

Laatste keer dat hij zich schor was 11 april (verjaardag van dochter).

17. AzA

AzA Niet meer actief

Ik hou van mannen met baarden! Vind het vooral erg mannelijk staan. Mijn man heeft zoiets als de foto hieronder. Hij knipt zelf zijn baard nooit bij omdat zijn baard nou eenmaal niet verder groeit. Zijn snor wordt wel elke week netjes bij gehouden.

18. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Hmm jaa baarden zijn heerlijk :)

Mijn man heeft de echte Johnny Depp look en ik vind het heel erg sexy :)

19. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Precies dit!

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Tja, eigenlijk altijd een sik en soms ringbaardje met lijntje op kaak. Hoe leg ik dat uit haha...Maar ik vind het wel "sexy" hihi.

Wacht, hij wordt hier denk ik niet vrolijk van maar ik zet hem er hier wel even op (haal de foto's wel weer weg straks).

Bekijk bijlage 394455

Bekijk bijlage 394456

Deel Deze Pagina