hallo ik heb een baardagaam van 1.5 weken en hij wil niet eten ik heb hem net een dagje zeer waarnschijnlijk stress maar toch hij moet wel eten natuurlijk
een baardagaam van anderhalve week?? heeft de vorige eigenaar niets gezegd over zijn voeding? ik denk dat het beestje gestrest is ja, ik zou er 1 of 2 kleine mini krekeltjes/insectjes in doen en eventueel wat waterdruppels en daarna het dier even rustig weg zetten
Inderdaad en kijken of hij geen diarree heeft. Als hij diarree krijgt kan hij wormen hebben en moet je naar de dierenarts. En vooral niet te veel voor het terrarium hangen om te kijken natuurlijk
hij heeft gister laat nog 3 krekkels gehad hele kleine uiteraard dit is wat deze mensen hebben mee gegeven en vanmorgen nog niks ik hoop dat hij vanavond weer wat eet ik besproei de stenen regelmatig en hem ook een klein beetje
gun het beestje vooral rust! het zijn hele leuke diertjes heel mooi om naar te kijken en natuurlijk doe je dat... logisch als je net een nieuwe aanwinst hebt. maar het beestje zelf moet nog even wennen aan zijn nieuwe omgeving. zorg dat hij wat rust heeft. ga niet constant voor het raam hang, besproei hem niet te veel. ze vinden dit lekker, maar als het een hele dag regent is het niet leuk meer
ze eten ook salades,vinden ze heel lekker en daar halen ze ook vocht uit!ze zijn zelfs gek op paardebloemen! een baardagaam kan een week lang zonder eten,maar je moet dan wel zorgen dat er altijd wel besproeid word of een bakje met water . en natuurlijk met rust laten,hij zal natuurlijk moeten bekomen en zijn terrarium moeten gewoon worden.
foto's foto's foto's. Ik vind ze zo leuk he hahahaha. Ik ga 1 keer per jaar naaar de reptilebeurs in houten om te kijken. Alleen de spinnen ren ik voorbij...........jak
Sorry dat ik t zeg, maar ik vind het absurd dat jou een beestje is verkocht van 1,5 week oud!!!! Wij doen ze hier niet weg voordat ze 8 weken zijn en we zeker weten dat ze goed eten. Laat m idd ff met rust, het diertje is nog zo jong. We hebben vaak dat kleintjes uberhaupt pas na een week dat ze uit het ei zijn, echt goed gaan eten. Ze kunnen echt wel een paar dagen zonder eten. Dus gewoon ff met rust laten