luchtbed, welke?

Discussie in 'De lounge' gestart door brenda1976, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Ik wil een 2persoonsluchtbed kopen, alleen ik zie ze overal, van kruidvat, dure winkels, gamma....
    Wat me opvalt is dat er veel prijsverschil in zit.
    Maar wat is jullie ervaring? zit er kwaliteitverschil in?
    welke bevalt jullie goed?
    Gr brenda

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb er 2 jaar geleden 1 bij de action gekocht.
    Had snel een nodig en geen tijd om me er in te verdiepen. uiteindelijk bleek het een geweldig ding te zijn en wil iedereen hem van mij lenen!
    Het is zo'n blauwe met zachte kant, met een ingebouwde voetpomp.. hij wordt heel erg hoog en ligt geweldig!
    (ik was nog geen 10 euro kwijt;))

3. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

hebben ze die het hele jaar door? alleen het voorjaar/zomer?
    gr brenda

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja dat weet ik eigenlijk niet.. Dus misschien heb je helemaal niks aan mijn tip.. Maar je zou gewoon eens kunnen kijken daar

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Volgens mij zijn het echte seizoensartikelen, wij hebben er een van een grote kampeerwinkel niet al te duur. Maar hiervoor hadden we een dure van een kleine kampeerwinkel en die ging heel snel stuk. Nou stuk niet, maar de naden tussen de vakken gingen kapot waardoor we steeds meer bobbels kregen. Het lag voor geen meter meer, helaas neemt man nooit bonnetjes mee en was het weg geld.

6. Chaimaa

Chaimaa Lid

12 sep 2006
    81
    0
    0
    Administratieve medewerker
    Heb een jaar geleden Aerobed King gekocht voor 50 euro. Het was een dagaanbieding bij ibood. Het is echt een aanrader. Het is alsof je op een echte matras slaapt. Verder is ie niet zo hoog en is binnen een 3 minuten opgepompt. Ook als je met z'n tweeën slaapt dan merk je helemaal niet dat je op een luchtbed slaapt.

Chaimaa

7. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze vorige week bij onze action nog zien liggen.

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Het luchtbed bij de action:)

Wij hebben diegene die electrisch kan worden opgepompt. Hop stekker in het stopcontact en 3 minuten later is de vol! En leeglopen hetzelfde, stekker in het stopcontact en binnen 5 minuten is die leeg!

Wij hebben er nu al 2 zomers in een tentje opgeslapen en ligt heerlijk:)

Deel Deze Pagina