Containerreiniging Noord-Brabant

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 18 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ben op zoek naar een bedrijf, dat de kliko's schoonmaakt nadat ze door de gemeente geleegd zijn.

Ik heb 2 bedrijven gevonden online, namelijk Cleanprofs en BDR. Nu blijkt BDR failliet te zijn en ik lees negatieve dingen over Cleanprofs.

Hebben jullie ervaringen en tips voor me?

Alvast bedankt!

2. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Wij hadden BDR en daar heb ik dusdanig slechte ervaringen mee dat ik er nooit meer aan begin. Het concept is super maar het werkte gewoon niet. Wij zetten onze kliko maar eens in de zes weken aan de straat en natuurlijk precies in de week dat ze niet komen reinigen. Het legen van de zwarte container kost geld dus met vaker aan de straat zetten wordt de eindafrekening ook weer hoger. Daarnaast werd er geen vervanger geregeld als de chauffeur ziek was en dus ging er weer een beurt voorbij. Dan kwamen ze gewoon niet. Al met al een hoop gedoe en alsnog een vieze container. Mijn tip dus: koop van het geld dat je bespaart een hogedrukreiniger en doe het zelf. Veel handiger!

3. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Thuis doen we het altijd zelf. Genoeg allesreiniger, tuinslang en een bezem (scrobben,scrobben) en het kost enkel maar 3 minuten.

Je doet het ook maar 1x in de 2 weken dusja..

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Doen we zelf, kliko reinigen.

Ene week groen, andere week grijs.

Emmer sop erin, even uitspuiten met de tuinslang, ff op de kop drogen, klaar.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    De reden dat ik een reiniger wil, is omdat de laatste paar keer de container niet goed geleegd werd. Er bleef een hoop zooi aan de bodem geplakt en het stonk zo erg, dat ik er bijna van over mijn nek ging. Ik heb hem toen inderdaad zelf proberen uit te spuiten maar heb de hele tijd staat kokhalzen en er kwam echt veel troep uit.

Wij mogen hier niet met sop werken, omdat onze putjes (in tuinen en straat) niet op het riool uitkomen, maar in het grondwater. We mogen ook niet de auto wassen met sop. Er is een aparte autowasplaats. Daar mag het wel.

6. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Wat trouwens ook veel scheelt zijn composteerbare papieren containerzakken. Ik haal ze bij de jumbo. De kliko blijft een stuk schoner. Wel even vastzetten met wasknijpers ofzo.

7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    je hebt voor de groene bak thuis ook van die zakjes die van maiszetmeel oid gemaakt zijn.
    lijkt me dat je die dan ook wel voor kliko's hebt..
    scheelt ook weer schrobben

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja, die heb ik in huis gehaald, maar schiet niet op als manlief alles er alsnog los ingooit ;)

9. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ik woon ergens anders in Nederland en bij ons komt Vincent container reiniging.
    Alleen is het hier wel zo dat als je container niet goed geleegd wordt je container ook niet gereinigd wordt.
    Heel vervelend want je hebt er zelf geen grip op en je zit met zo'n enorme stink bak.
    Ik weet niet hoe dat bij andere bedrijven gaat maar is dat hetzelfde dan is je probleem nog niet opgelost.

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wij doen alles wel in zakken voor we het in de grijze kliko gooien, scheelt een hoop schrob werk. Er lek wel eens iets, maar da's verwaarloosbaar.

In de kliko's mogen hier niet van die grote klikozakken omdat de vrachtwagen ze anders niet kan oppakken met zo'n grijparm, dan komen die zakken ertussen zeg maar.

In de groene gooi ik een emmer water voor ie aan de straat gaat, komt alles goed los.

Deel Deze Pagina