baargoud man

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wens09, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Hoi!

Het lijkt me zo leuk om mijn man een aandenken te geven aan de geboorte van onze zoon. Voor vrouwen bestaat het begrip baargoud, vaak een sieraad als aandenken aan de geboorte /beloning (hihi) voor het baren. Voor ons vrouwen natuurlijk hartstikke makkelijk uit te zoeken (ring, armband etc) maar voor een man kei moeilijk. Zeker omdat hij geen sieraden draagt.

Wie heeft er een idee? Of zelf zijn man iets gegeven?

Hoop op tips!

2. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik lees mee!
    Ik wil ook graag iets geven voor alle steun en hulp die hij me geeft!

3. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Lastig... Als hij normaal geen sieraden draagt, is een horloge (met inscriptie) dan niet wat?

4. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Of manchetknopen?

5. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Een sleutelhanger met inscriptie....geen idee meer waar ik dat heb gezien maar vond het wel een leuk idee. Dan heb ik het uiteraard niet over een plastic sleutelhanger haha

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik zou dan ook voor een horloge gaan

7. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Haha je moest eens weten hoe trots mijn vriend op de plastic sleutelhanger met foto van z'n dochter aan z'n sleutelbos is. Toen ie stuk ging, konden we gelukkig via de schoolfoto's een nieuwe bestellen ;)

8. Quatane

Quatane Actief lid

13 feb 2014
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh! Wat een superidee! Ik ga dat zeker ook doen! Al hoop ik ook echt wel dat hij zo attent zal zijn om mij iets tastbaars te geven ter appreciatie. Toen ik dat onlangs duidelijk maakte dat ik dat wel verwachtte en ik bij zijn rijzende wenkbrauwen extra uitlegde dat ik ten slotte wel 9 maanden mijn lichaam zwaar op de proef stel + de bevalling dan nog, was zijn respons: "dat is toch een gezamenlijk proces?"

:x

Toen kreeg hij uiteraard een ferme preek van mij, maar intern was ik toch wel teleurgesteld en verdrietig...
    Maar ik vind het omgekeerd wel een reuze goed idee om hem ook een attentie te geven en dan lijkt een sleutelhangertje me inderdaad wel wat! Ik lees verder mee :)

9. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Haha nog nooit van dat woord gehoord! Maar mijn man en ik hebben elkaar wel een aandenken gegeven voor de geboorte van onze dochter. Ik kreeg mooie diamanten oorknopjes van hem (die ik sindsdien ook echt altijd in heb, nooit meer andere oorbellen!) en hij van mij een leatherman (soort zakmes) met daarop de naam en geboortedatum van onze dochter gegraveerd. Misschien is dat ook nog een idee?
    Sieraden voor een man vind ik ook lastig, horloges heeft hij wel graag, maar ook zelf allemaal ideeen over, en dingen als manchetknopen draagt hij echt vrijwel nooit.

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik heb zelf niets gehad, vind ik soms wel eens jammer, maar lig er niet wakker van hoor.
    Ik heb mijn man een boekje gegeven in de kraamweek waarin 101 redenen stonden waarom ik van hem hou. Met foto's erbij.
    Hij werd super emotioneel toen hij het kreeg, echt lief.

Had daarvoor gedacht aan iets te graveren. Een horloge o.i.d. Of een aansteker, een zippo o.i.d. (hij rookt). Maar vond dit toch wel leuker en persoonlijker.

11. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Ik heb een multitool met inscriptie klaarliggen!

12. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.144
    23.228
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Had er nog nooit van gehoord! :D
    Voor mij hoeft het ook niet. Krijg zonder dat er een reden voor is al genoeg blijk van houden van.

Deel Deze Pagina