Ons kleine meisje is geboren.. Op 4jan snachts om 5 uur begonnen de weeën.. Ik verloor ook meteen bloed en flink wat slijm.. ik heb nog even beneden gezeten maar beter werd het er niet van. Heb nog even geprobeerd te slapen.. maar dat ging niet. Stefan is nog gaan werken en ik ben in bed blijven liggen... De weeen waren nog niet zo sterk en ik was al bang dat ze weer af zouden nemen net als die week ervoor..maar gelukkig werden ze met het uur krachtiger en pijnlijker.. rond 18.00 stefan gebeld dat hij naar huis moest komen.. om 18.30 zaten wij al in de auto naar het ziekenhuis de weeen kwamen zo erg op elkaar dat het geen houden aan was. Had echt moeite om ze weg te puffen..In het ziekenhuis meteen aan de ctg. De zuster zei dat het nog wel even kon duren. De gyn zou komen kijken. na een uurtje kwam de gyn kijken en bleek dat ik al 8 cm ontsluiting had dus ik werd meteen naar een andere kamer gebracht.., toen ging het snel.. binnen een uur had ik 9cm ontsluiting en werden mijn vliezen gebroken. Daarna hield ik het niet meer.. gelukkig mocht ik rustig aan gaan mee persen er stond nog een klein randje..De gyn kwam er toen ook bij en toen mocht ik echt gaan persen.. wat een opluchting was dit zeg.. Na 30 min persen was ons meisje er.. ze heet Demy Chayenne. ze weegt 3250 gram. en is 49 cm lang.. al met al.. vielen de weeen me tegen.. misschien omdat ik er niet echt op voorbereid was.. het persen daarintegen vond ik mee vallen. de pijn achteraf ook wel.. ze hebben mij nog wel moeten hechten ik was toch een klein beetje in gescheurd maar dat heb ik er wel voor over gehad. 3 uur verder mocht wij al naar huis.. en toen begon het avontuur . ik ben helemaal verliefd op ons kleine prinsesje. zou haar niet meer weg kunnen denken uit ons leven.. groetjes linda
hoi hoi van harte gefeliciteerd met jullie prinsesje en je heb gelijk hoor geniet er maar lekker van en voel je maar lekker verliefd is toch de mooiste baby op aarde groetjes nathalie
Van harte gefeliciteerd met jullie wondertje. Heerlijk zeg! Kan zelf ook haast niet meer wachtentot onze kleine meid er is.