Met mijn dochter hebben ze 7 keer misgeprikt ben dus best bang. .. Mag je een pilletje waar je rustig van wordt??. Ben namelijk bang dat ik in paniek raak. Heb een moeilijke rug namelijk door een ongeluk
Zou dit van te voren bespreken met je gyneacoloog en je zorgen uitleggen. Neem aan dat je een geplande ks krijgt? Wellicht mag je wel iets nemen waarvan je rustig wordt en kunnen ze iig rekening houden met je vorige ervaring. Ik heb ook pijnstilling gehad voor mijn spoedks, dus een pilletje om rustig te worden zal best wel tot de mogelijkheden behoren. Succes in ieder geval!
Er is van dr. bach 'rescuespray', spray je een paar keer op je tong en je schijnt er echt (vrij snel) een stuk rustiger van te worden. Werd aangeraden door m'n zwangerschapsyogadocent, misschien heb je er iets aan .
Neem aan dat je vooraf een gesprek krijgt met de Anethesist? Hij weet dit ongetwijfeld Geef je spanning aan, wellicht is er een optie om een kalmeringstabletje te nemen!
Mijn anesthesist heeft heel duidelijk in het gesprek aangegeven dat ze geen pilletjes geven om weg te doezelen of rustiger te worden. Het enige wat ze standaard vooraf geven is een drankje om misselijkheid tegen te gaan. Bij de KS van mn dochter, in een ander zhuis, heb ik ook niets kalmerends gehad...heb ik daar trouwens ook niet naar gevraagd. succes en als je het graag wilt zal ik dr zeker naar vragen als ik jou was..... misschien dat ze zelf niets willen geven maar geen probleem hebben met iets homeopatisch.
Ik heb een verdovingsprikje in de huis gehad. En toen de echte ruggeprik nagenoeg niet gevoelt......hier doen ze standaard zo een verdovingsprikje.