Steken zouden ze zo breken?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Fleur1, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Nu heb ik al dagen weeen (oefenweeen maar nu heb ik sinds vandaag als ik nog maar 50 m loop echt van die steken alsof er een brijnaald naar binnen steekt. Zouden me vliezen nu zo gespannen staan dat ze zo breken? of kan het dan nog heel lang duren?

Hopelijk kan iemand me helpen.

Liefs Fleur

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Spannend he de laatste loodjes ;)

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Het is hartikke spannend. Ben zo verschikkelijk nieuwschierig en ik wil gewoon me kindje in me armen hebben en het wiegje gevuld.

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Zou zomaar kunnen, maar kan ook nog weken duren dus ja..nu weet je nog nix hè ;)

Spannend!

5. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ik heb dat ook al weken die steken daar onderin ... dacht ook oh dat duurt niet meer lang maar zoals je ziet ik loop nog steeds met die kleine in me ... Verwacht er niet teveel van, ik denk dat het door het indalen komt.

6. Ikjethimister

15 jul 2006
    72
    0
    0
    heb ook al van die steken sinds twee dagen dus dat zegt ook al niets
    brrrrrrrr ik wil niet meeeeeerrrrrrrrrrr wachten :(

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Fleur, ik heb die steken al een week of 4 geloof ik en dan gewoon af en toe. Helaas nog steeds geen baby dus weet niet of het een voorteken is...

8. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Je hebt geen gevoel in je vliezen, dus de steken zijn in ieder geval niet je vliezen. Ik vrees dat het niks wil zeggen.

9. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik heb ook al weken van die steken, schijnen echt je banden te zijn en het kindje wat evt. verder indaalt.

Maar dat mijn vliezen braken bij de eerste, merkte ik echt helemaal NIKS van tevoren. Ik stond op om te plassen en voelde KNAK en toen was het gebeurd.

10. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Toen mijn vliezen braken dacht ik dat mijn darmen aan t borrelen waren.... :oops: Alsof je een scheet moet laten dus, en ineens *knap* liep er water in mijn bed. Geen steken gevoeld vooraf.

11. Anneke1

Anneke1 Nieuw lid

5 dec 2006
    1
    0
    0
    Vleuten
    Bij Danique zat er een spelde prikje in mijn vliezen bovenop dus daar merk je haast niets van. Alleen als je niest of moet lachen. Ik dacht dat ik gewoon een druppeltje plas verlor :oops: Maar achteraf bleek het vruchtwater te zijn. Bij Danique voelde ik me prima tot de laatste week en nu bij deze kan ik soms niet eens lopen omdat het daar beneden dan pijn doet maar zoals net als alle andere loop ik daar ookal een tijdje mee. Dus het zegt helemaal niets het is gewoon afwachten 8)

Deel Deze Pagina