Ik wilde graag op de baarkruk en alles stond ook al klaar maar toen het eenmaal zover was was ze er in 15 min uit en had ik geen tijd om nog op de baarkruk te klimmen.... de hele bevalling ging trouwens super snel.. op bed persen is me echt reuze mee gevallen maar ja ik kan dus niet zeggen hoe het op de baarkruk is.. succes
Ooo ik heb trouwens wel alle weeen op de wc opgevangen samen met mijn man... dus dit ging wel in zit houding, liggend kon ik mijn draai niet vinden en staand eigenlijk ook niet dus dan maar op de wc en deels in bad..
Ik heb ook de weeen eerst liggend opgevangen en na ongeveer 30 min. ben ik op het toilet de weeen op gaan vangen. Dit beviel me veel beter. Ik wilde zoiezo op de kruk bevallen en ben van het toilet even op bed gaan liggen voor de ontsluiting op te meten en daarna meteen op de kruk gaan zitten.. 5 min. later is Tim geboren.
Ik zit ook al een hele tijd te denken om op de baarkruk te bevallen. Lijkt me prettiger als liggen. Ik ga in het ziekenhuis bevallen met de VK. Moet ik vantevoren aangeven dat ik op de kruk wil of staan die daar gewoon klaar?
Ik wil ook heel graag op de baarkruk bevallen, ik vind het veel natuurlijker en het lijkt me makkelijker om te persen. Maarjah tegen die tijd zie ik wel hoe het loopt.
ik had er helemaal niet overnagedacht voordat ik ging bevallen maar eenmaal bezig kwam de VK er zelf al mee aanzetten. omdat Evi bij mij niet goed door de bocht wou zeg maar moest ik op de kruk voor de zwaarte kracht! mijn eerste reactie toen ik ging zitten was: ik wil er weer af! maar je moet het de tijd geven, voor mij voelde t wat ongemakkelijk maar ik ben blij dat ik ben blijven zitten want het ging inderdaad een stuk sneller. ik moest het laaste stukjes alsnog op bed doen (met een knip) maar anders was ik op de kruk bevallen! wat ik wel erg vond is dat ik met evi al half tussen m benen van de kruk naar het bed moest voelde ook heel raar! ik kan t iedereen aanraden!